Nu kostte een exit haar dan ook geen 10 kquote:Op donderdag 27 september 2007 20:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite...na de aanranding is er ook niks mee gedaan verder..net zo min als de trap tegen Jaap...
alleen kreeg ze nu wel opvallend snel een exit en toen niet..![]()
De Goeden Kooi is toch van RTL en niet van de bewoners. die spelen daar gewoon op een setquote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij huiselijk geweld hoeft een slachtoffer volgens mij geen aangifte te doen, ook zonder aangifte kan er ingegrepen worden, juist omdat mensen in huiselijke kring vaak geen aangifte durven te doen...
Met andere woorden: op het moment dat deze beelden bij een OvJ terecht komen zal hij er wel zo ongeveer iets mee moeten doen....
Ruudemans, dat was de beker van Huub die hij gewonnen heeft bij het karten.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wellicht ten overvloede en nu off-T: de rode plank kwam terug op het aanrecht. Maar iets anders ging wel naar beneden
[afbeelding]
Sorry, ik kook nog een beetje.![]()
Ook daarin steun ik je.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef kissa het volgende:
Met stijgende woede de vorige COS zitten lezen. Wat een KUTWIJF is Nataaasia toch.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Make my dayquote:Op donderdag 27 september 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Syl gaat bellen...... SHE reunion ?
stond er alquote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
EXCLUSIEF! NATASIA UIT GOUDEN KOOI GEZET NA VECHTPARTIJ MET LIEKE!
OMG die arme kinders.... ik hoop dat er opvang voor ze geregeld wordt.... en mocht de kinderbescherming het allemaal een beetje gevolgd hebben moeten ze zich ook maar eens afvragen over de veiligheid van die kinderen. Te walgelijk voor woorden.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Rustig maar, Natasja is al afgevoert, dus je kunt weer bedaren.![]()
Op wie zou ze nu haar frustratie afreageren?
Wat ze ging behoorlijk af.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruudemans, dat was de beker van Huub die hij gewonnen heeft bij het karten.
Ik kook ook nos steeds maar een troost, Amanda is haar stem weer kwijt.![]()
Nou, nou, nou............quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef riri het volgende:
wie is er nou geslagen?
Amanda?
wat doet dat kind zielig
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
Nu dat werden er al snel drie, want Natasia, haar zus en haar 'jurist' zijn inmiddels de Gouden Kooi gezet door de beveiliging van de miljonairsvilla na een knokpartij tussen Natasia en Lieke, de vriendin van Huub! De livestreams van De Gouden kooi werden onmiddellijk op zwart gezet nadat de dames elkaar te lijf gingen. Volgens aanwezigen zou Natasia volledig uit haar dak zijn gegaan, waarna de productie van De Gouden Kooi weinig anders restte de zelfbenoemde diva en haar gezelschap met harde hand te verwijderen. (later meer).
bron zij online
Die is samen met haar zus en haar "jurist" de villa uitgezet nadat ze Lieke een beker tegen het hoofd gegooid had en een hoek verkocht had.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:01 schreef cindy10 het volgende:
sorry hoor,heb hele dag gewerkt en geen puf alles na te lezen...
maar wat is er aan de hand met die bokita en de rest van het verhaal??
Ik snap nu ook waarom ze wil emigreren...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG die arme kinders.... ik hoop dat er opvang voor ze geregeld wordt.... en mocht de kinderbescherming het allemaal een beetje gevolgd hebben moeten ze zich ook maar eens afvragen over de veiligheid van die kinderen. Te walgelijk voor woorden.
En de rest doet zielig .En Nadia,Jaap en Dennis gaan weer verder met het Huub en Lieke bashen.De redactie past echt bij de bende van 5.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef mspoez het volgende:
En wie is geïnteresseerd in Ellie en haar eerste keinkind?
[afbeelding]
Snelle reactie van ZIJONLINE maar dit keer wel accuraat, mooi dat jij ook zo snel bent, speurneusquote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
EXCLUSIEF! NATASIA UIT GOUDEN KOOI GEZET NA VECHTPARTIJ MET LIEKE
bron zij online
Gelukkig wel, maar had er graag bij willen zijn.....nou ja, achter de laptop danquote:Op donderdag 27 september 2007 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's filmpjes nog![]()
Nou inderdaad! Die sterven toch ter plekke en morgen moeten ze weer naar school.quote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij huiselijk geweld hoeft een slachtoffer volgens mij geen aangifte te doen, ook zonder aangifte kan er ingegrepen worden, juist omdat mensen in huiselijke kring vaak geen aangifte durven te doen...
Met andere woorden: op het moment dat deze beelden bij een OvJ terecht komen zal hij er wel zo ongeveer iets mee moeten doen....
Als Lieke ook nog een klap in haar gezicht heeft gehad dan moet ze dichter bij Natasia zijn geweest dan onderaan de trap terwijl Natasia alweer in de keuken stond...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
"elkaar te lijf gingen, zo jammer weer.
In de SL zal er wel teen en tander voorgevallen wezen....quote:Maar het zou me niets verbazen als Lieke achter een woedende Huub aangerend is om te zorgen dat hij niet over de schreef zou gaan en daarbij zelf nogmaals slachtoffer van Natasia is geworden.
Me lovin' itquote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
WOW !!!!!!!!!!
SHE Reunion !!!!!!
Misschien morgen al, omdat de gemeente Almere haar niet meer accepteert als inwoner.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap nu ook waarom ze wil emigreren...![]()
wattuhhh,wrm was die jurist erbij uberhaupt?(of wist ze al dat ze ging knallen,letterlijk?).quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is samen met haar zus en haar "jurist" de villa uitgezet nadat ze Lieke een beker tegen het hoofd gegooid had en een hoek verkocht had.
Ik denk dat haar kinderen haar geen moer interesseren, die gaat alleen maar voor haar miljonair Tjeerd Rosbach.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Die sterven toch ter plekke en morgen moeten ze weer naar school.
Ben benieuwd of ooit die buurvrouw nog eens een boekje open gaat doen.
Scherp. Volgens mij is het de deurstopquote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Nog 1 Cap van het gebeuren Natasia.
Er ligt al iets op de grond wat er al lag.
De beker zie je stuiteren.
[afbeelding]
Elkaar te lijf gaan suggereert helaas echt iets anders dan wat daar is gebeurd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Lieke ook nog een klap in haar gezicht heeft gehad dan moet ze dichter bij Natasia zijn geweest dan onderaan de trap terwijl Natasia alweer in de keuken stond...
Maar het zou me niets verbazen als Lieke achter een woedende Huub aangerend is om te zorgen dat hij niet over de schreef zou gaan en daarbij zelf nogmaals slachtoffer van Natasia is geworden.
Amanda en Nadia doen allebei zoooooo zielig,wie heeft er nou weer de klappen gehad en loopt weer gewoon de tafel op te ruimen?Bah wat een zielige bedoeling.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:57 schreef riri het volgende:
wie is er nou geslagen?
Amanda?
wat doet dat kind zielig
Ik kan me zo voorstellen dat het wel handig is om een "jurist" bij je te hebben als je de grenzen zo vaak opzoekt als Natasia doet... dat er dan net op tijd gezegd wordt "niet doen, dan wordt het strafbaar"quote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wattuhhh,wrm was die jurist erbij uberhaupt?(of wist ze al dat ze ging knallen,letterlijk?).
snap zowieso niet dat de febo die hele achterlijke natasia met al haar haat en nijd weer opnieuw in dat hok gooit...
blijkbaar is dat dus ook uitgelopen op een relletje....maar wat een zielige vertoning!
iedereen kon voorspellen dat natasia uit dr panty zou gaan...
Heerlijk dat je dit contrast in beeld brengtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |