Rustig maar, Natasja is al afgevoert, dus je kunt weer bedaren.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat die heks niet gegooid heeft met de snijplank maar met de gewonnen beker van het karten, of was dat al duidelijk? Ik ben het spoor een beetje bijster door mijn woede.![]()
[afbeelding]
Zdngmw heeft niet met het plankje gegooid of ze moet er zo hard mee gegooid hebben dat het van Lieke haar hoofd weer om hoog gestuiterd isquote:Op donderdag 27 september 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
Het is dus duidelijk dat die heks niet gegooid heeft met de snijplank maar met de gewonnen beker van het karten, of was dat al duidelijk? Ik ben het spoor een beetje bijster door mijn woede.![]()
[afbeelding]
Kan zijn maar dat geloof ik niet echt, de heks bleef boven aan de trap staan maar wie weet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze wel misgegooid. Als ze gehoekt heeft, zoals Jaap zegt, is dat nog veel erger.
Amanda gaat direct weer roepen, dat Natasia een TOPVROUW isquote:Op donderdag 27 september 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Rustig maar, Natasja is al afgevoert, dus je kunt weer bedaren.![]()
Op wie zou ze nu haar frustratie afreageren?
Wat ze ging behoorlijk af.![]()
Bij huiselijk geweld hoeft een slachtoffer volgens mij geen aangifte te doen, ook zonder aangifte kan er ingegrepen worden, juist omdat mensen in huiselijke kring vaak geen aangifte durven te doen...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef chufi het volgende:
Volgens mij is dit gewoon lichamelijk geweld door iemand die daar moedwillig door de redactie is ingestuurd, terwijl de dader al aangegeven had in de media dat ze daar van zich zou doen laten spreken . Dit is geweld met voorbedachte rade en echt meer dan aangifte waard. Ik weet niet tot hoelang je na het voorval aangifte kunt doen. Maar stel RTL houdt een aangifte van Lieke jegen sTas tegen dan nog heb je een zaakvolgens mij.. En dit is niet de eerste keer !!
Gelukkig hebben we de foto's filmpjes nogquote:
Bespaar je de moeite...na de aanranding is er ook niks mee gedaan verder..net zo min als de trap tegen Jaap...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij huiselijk geweld hoeft een slachtoffer volgens mij geen aangifte te doen, ook zonder aangifte kan er ingegrepen worden, juist omdat mensen in huiselijke kring vaak geen aangifte durven te doen...
Met andere woorden: op het moment dat deze beelden bij een OvJ terecht komen zal hij er wel zo ongeveer iets mee moeten doen....
Mooie capquote:
Heel duidelijk dat die beker naar Lieke's hoofd ging. bokita is veel te ver gegaan. Ben ook benieuwd wat er tijdens die streamlock is gebeurd, maar ach. Dat zal ook wel heel fout zijn geweest. Jaap heeft het over "gehoekt". Ben blij dat ze weer is opgekrast. Wel verbaasd dat nu alle plannen van Natasia's aanhang, dat tuig, naar morgen verplaatst mag worden. Fout Nr. zoveel van die kutredactie.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat geloof ik niet echt, de heks bleef boven aan de trap staan maar wie weet.
Zo vreemd dat plotseling de camera in de trap niet werkt, althans voor de streamers niet.
Leuke cap, echt Syl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |