En dan krijg je hem tegen als je zelf niet scoortquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
Anyway, twente moest echt al met 4-0 voorstaan.
Hehequote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De is best te doen![]()
Zonde dat ik al een vriendin heb
Laatste erover, dit is geen R+P Slowchatquote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh dan overdrijft ze recht in me ogen, gvd![]()
![]()
Hehe je meent hetquote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste erover, dit is geen R+P Slowchat.
Het is een leuke meid, heb een gezellige avond met dr gehad in Utrecht, daarna nooit meer gezien.
Kakkies, Deurne of HAFC (die laatste twee wel uit graag)quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe je meent het![]()
maargoed wie hopen jullie dat AFCA loot?![]()
Waarom uit? wil je nog een gratis kaartje?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kakkies, Deurne of HAFC (die laatste twee wel uit graag)![]()
Die laatste 2 dus liever niet hehequote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die hele kutclub is verdoemdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef xFriendx het volgende:
Ik zeg het je, dit seizoen is verdoemd. Wederom tig corners en kansen maar scoren ho maar.
Dennis tochquote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die hele kutclub is verdoemd
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef Blawh het volgende:
Heracles bijna op 1-3
Deurne, als er érgens niks te beleven is...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |