quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Echt wel! Ik ben maar 1.68m en heb half lang blond haar. Soort Rukpukje, maar dan ouder..
Die valt toch niet op blonde rukpukjes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nee, nee... ik wil het hoofd van samjustme niet op hol brengen..
of telkens zijn tuinkabouter opvangen als die van het balkon af lazertquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dan de hele tijd Ang3l op de thee krijgen?.
Keelpijn is naar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij valt hij op ieder joch wat voorbij komt gefladderd..
En geen idee, ik doe niet aan feestjes. En ik heb keelpijn..
Ik val niet op blondquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij valt hij op ieder joch wat voorbij komt gefladderd..
En geen idee, ik doe niet aan feestjes. En ik heb keelpijn..
the Ang3l wayquote:Op zaterdag 29 september 2007 05:43 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heet sex met 5 eigenlijk? Quintet of gewoonweg orgie?
quintet, sextet, septet, octet en dan is het pas een orgie!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:43 schreef Ang3l het volgende:
Dat was mij ook al opgevallen, ben benieuwd hoe lang je het vol houdtquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik probeer tegenwoordig iedereen in zijn waarde te laten, iedereen is op zijn eigen manier goed. En wie ben ik eigenlijk om te bepalen wat goed en juist is.
Ik heb het nu al opgegevenquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen, ben benieuwd hoe lang je het vol houdt
Ménage à cinq?quote:Op zaterdag 29 september 2007 05:43 schreef Ang3l het volgende:
Honingdropjes.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Keelpijn is naar..
Heb je al veel keelsnoepjes op?
Mja. IK was ook rond die tijd thuis en dit weekend heeft de buurman z'n kinderen weer. Die vinden het heerlijk om om 8:00 al krijsend over de gallerij te rennen....... en dan bedoel ik echt KRIJSEND, luidkeels, uit volle irritante blondkrullerige meisjesborst. Mijn slaapkamer zit aan de gallerij.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:34 schreef Jerruh het volgende:
heb je vanacht tot half zes gewerkt, beginnen ze in twee naastgelegen studiootjes om half twaalf te boren.....
ja de mijne ook, elke ochtend hoor je de buurman met zijn klak-schoentjes... de keuvelende chinese jeugd, mijn medehuisgenoot etc...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. IK was ook rond die tijd thuis en dit weekend heeft de buurman z'n kinderen weer. Die vinden het heerlijk om om 8:00 al krijsend over de gallerij te rennen....... en dan bedoel ik echt KRIJSEND, luidkeels, uit volle irritante blondkrullerige meisjesborst. Mijn slaapkamer zit aan de gallerij.
Ik wordt helemaal niet wakker van de Berlage, van de stadsgeluiden, stappende mensen etc.... maar als er 2 kinderen van 6 en 8 echt VOOR mijn raam gaan staan krijsen...... dan dus wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja de mijne ook, elke ochtend hoor je de buurman met zijn klak-schoentjes... de keuvelende chinese jeugd, mijn medehuisgenoot etc...
ik ben voor!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Als ik dat zo lees dan krijg ik ineens veel minder zin om in de stad te gaan wonen..
Misschien toch dat hutje op de hei maar dan
Dat heeft helemaal niks met de stad te maken hoor. Tenzij je helemaal afgezonderd en erg vrijstaand woon heb je altijd buren en mensen om je heen. Ik heb onder mij ook 2 kids wonen en daar heb ik nooit last van. Als die al eens krijsen of lachen dan is dat overdag en niet tegen mijn slaapkamer raam aan. maar die kids van hiernaast (die er gelukkig maar om de week zijn) zijn echt van die aandachttrekkende blonde krijsende meisjes die heen en weer gaan rennen op de gallerij. UITERMATE vervelend.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:59 schreef Vlarp het volgende:
Als ik dat zo lees dan krijg ik ineens veel minder zin om in de stad te gaan wonen..
Misschien toch dat hutje op de hei maar dan
ik zat zelf dan ook meer aan zoiets te denken:quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met de stad te maken hoor. Tenzij je helemaal afgezonderd en erg vrijstaand woon heb je altijd buren en mensen om je heen. Ik heb onder mij ook 2 kids wonen en daar heb ik nooit last van. Als die al eens krijsen of lachen dan is dat overdag en niet tegen mijn slaapkamer raam aan. maar die kids van hiernaast (die er gelukkig maar om de week zijn) zijn echt van die aandachttrekkende blonde krijsende meisjes die heen en weer gaan rennen op de gallerij. UITERMATE vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |