Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Sunjammer het volgende:
Zou er niet meer naar terug willen.
En dat wordt misschien alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:59 schreef Ang3l het volgende:
We wonen te dicht bij elkaar.
Echt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ...weer 17 zijn.
Daar hebben ze epileerapparaten voor uitgevondenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijn
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijn
21 is de beste leeftijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]cazzie
.
ik ben toch echt blij dat ik 25 ben.
Nou hoor. Ik dacht dat jij infallible was en nou weet ik nog niet of het waar isquote:
Zeg! Laat mijn fallus erbuitenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Nou hoor. Ik dacht dat jij infallible was en nou weet ik nog niet of het waar is
Hoezo erbuiten, is dat niet lekkerder ergens in?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeg! Laat mijn fallus erbuiten!
Mja, je moet e.e.a. wel in de hand houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Hoezo erbuiten, is dat niet lekkerder ergens in?
De vuistregelquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je moet e.e.a. wel in de hand houden natuurlijk.
Lijkt me ook, maar het ziet er zo vreemd uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
Camera?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dat wordt misschien alleen nog maar erger..
Hadden we het daar vandaag niet over?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ...weer 17 zijn.
O ja, dat ken ik wel hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me eigenlijk nog steeds 18. Ondanks grote stappen in mijn leven voel ik me nog steeds niet "volwassen"...
Ieks, ben ik al zo oud ja?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Je bent zo oud als degene die je voelt.
Ik denk dat het bij mij voornamelijk verantwoordelijkheid is. Dat vind ik eng.quote:
Geil!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:15 schreef Cairon het volgende:
Morgen.... STRIPDAGEN IN HOUTEN!
En dan tegen mij zeggen dat ik een rok aan moet...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:44 schreef samjustme het volgende:
Het is toch leuk om gay friends te hebben met een schat van me ga ik na zijn vakantie eff wat make-up shoppen hihi.
Ach ik probeer tegenwoordig iedereen in zijn waarde te laten, iedereen is op zijn eigen manier goed. En wie ben ik eigenlijk om te bepalen wat goed en juist is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dan tegen mij zeggen dat ik een rok aan moet...
Goedzo. Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik probeer tegenwoordig iedereen in zijn waarde te laten, iedereen is op zijn eigen manier goed. En wie ben ik eigenlijk om te bepalen wat goed en juist is.
Nee joh, die appartementen zijn allemaal veel te klein. Lebensraum heb ik nodig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]je hebt toch niet het appartement schuin onder mij gekocht he?
Onde die nieuwe rijke pas afgestudeerde jongen genaamd Floris?
Misschien kun je twee Ang3l-appartementen naast elkaar kopen en de tussenmuur doorbreken. Dan heb je raum zat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee joh, die appartementen zijn allemaal veel te klein. Lebensraum heb ik nodig..
En dan de hele tijd Ang3l op de thee krijgen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien kun je twee Ang3l-appartementen naast elkaar kopen en de tussenmuur doorbreken. Dan heb je raum zat.
Jij bent toch geen kleine, blonde D.?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dan de hele tijd Ang3l op de thee krijgen?.
Echt wel! Ik ben maar 1.68m en heb half lang blond haar. Soort Rukpukje, maar dan ouder.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij bent toch geen kleine, blonde D.?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |