Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef Sunjammer het volgende:
Zou er niet meer naar terug willen.
En dat wordt misschien alleen nog maar erger.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:59 schreef Ang3l het volgende:
We wonen te dicht bij elkaar.
Echt?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou ...weer 17 zijn.
Daar hebben ze epileerapparaten voor uitgevondenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijn
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel als het de haargroei op me lijf een beetje zou minderen. Nou ben ik geen aap maar wat minder zou wel fijn zijn
21 is de beste leeftijdquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]cazzie
.
ik ben toch echt blij dat ik 25 ben.
Nou hoor. Ik dacht dat jij infallible was en nou weet ik nog niet of het waar isquote:
Zeg! Laat mijn fallus erbuitenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
Nou hoor. Ik dacht dat jij infallible was en nou weet ik nog niet of het waar is
Hoezo erbuiten, is dat niet lekkerder ergens in?quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zeg! Laat mijn fallus erbuiten!
Mja, je moet e.e.a. wel in de hand houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Hoezo erbuiten, is dat niet lekkerder ergens in?
De vuistregelquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je moet e.e.a. wel in de hand houden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |