En jij was toen ookal stoutquote:Op zondag 30 september 2007 18:55 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje wat een muurbloempje was je toen.
quote:
Oeh, gaaf... is dat op internet terug te kijken?quote:Op zondag 30 september 2007 21:26 schreef creno het volgende:
ik ga me voor de tv installeren, expeditie robinson begint zo !
wellicht wel op www.rtl.nl bij hun eigen uitzending gemistquote:Op zondag 30 september 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, gaaf... is dat op internet terug te kijken?
Ja ik ben ook al aan 't kijkenquote:Op zondag 30 september 2007 21:26 schreef creno het volgende:
Ik moest welquote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
Poses zijn sowieso irritant,
Da's wat anders en dat weet je bestquote:Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest welStond gister te poseren voor iemand z'n school-opdracht. Met een enooorme vlinder.
Vlindertjeeeeee
Mijn broekmaat? Uuuuhm, lengte 34, breedte 29. Why?quote:Op zondag 30 september 2007 21:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wat anders en dat weet je best
Wat is jouw broekmaat?
Weddenschapje met Dromerquote:Op zondag 30 september 2007 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn broekmaat? Uuuuhm, lengte 34, breedte 29. Why?
Ja, het is weer begonnen, en ik ben nu alweer verslaafd:) Mn oud tekenen lerares doet ook meequote:Op zondag 30 september 2007 21:26 schreef creno het volgende:
Ik vind die discussies het allerleukstquote:Op zondag 30 september 2007 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Nu al verslaafd? ;o Doe je snel
Maar ik moet zeggen dat het ene leuk begin was.
Vind alleen dat sommige mensen altijd zo overhaast dingen kunnen concluderen:
"Jij maakt altijd heerlijke maaltijden en zo"... lieverd, je zit pas 1 dag op't eiland!
"Jij komt altijd op je beslissingen terug!" .... hoeveel beslissingen heeft iemand al voor je gemaakt na 1 dag?
"Ik ga voor je door het vuur!".... zou je dat nou wle doen voor iemand die je maar liefst 1 hele dag kent?![]()
Danny heeft een heel overzicht gemaakt en gepost van wat er allemaal veranderd isquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nieuwe layout! Ik snap er niets van!.
Ja post je dan direct ook even de rest van de foto's in het dames ruk topic ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Volgens mijn grote liefde hebben de Rugby spelers van Dieux du Stade een nieuwe outfit: roze shirts met bloemetjes en bliksemschichten..
klik rechs bovenin eens op Optiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Dan weet jij vast ook wel of die tieten zijn aan te passen..
Kutquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het antwoord is dus nee, de tieten zijn niet aan te passen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |