Is dat recent gebeurd?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
Huisgenote
D'r "vriend"
Of ik even op haar -bijna gratis gebruikte verbinding- pc wat poorten open ga zetten.
Tyf op
Dan moet je dat doenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:
its all about the house ROCK music
quote:
Heroes is cool!! Echt een aanrader.quote:
Het gaat ook niet echt over superhelden zoals spiderman of wat dan ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
mwah, ik hou niet zo van superhelden.
echt/quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Even een kleine meet gehad met broertje eer-ik
ik heb het gelezen, en in dat topic stond ook allerlei superhelden shit van comics enzoquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt over superhelden zoals spiderman of wat dan ook.
Download de eerste aflevering maar, ik raad het je echt aan
Download nou maar gewoon de eerste aflevering!!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, en in dat topic stond ook allerlei superhelden shit van comics enzo
Ja hij is vanuit werk meteen hierheen gekomen. Was gezellig, veel gelachen en herinneringen aan vervolgen tijden opgehaald. Wij hebben mooie dingen beleefd, eer!quote:
hebben we zekerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja hij is vanuit werk meteen hierheen gekomen. Was gezellig, veel gelachen en herinneringen aan vervolgen tijden opgehaald. Wij hebben mooie dingen beleefd, eer!
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben we zeker
That's for sure.
Typisch gevalletje: 'ieder z'n meug'quote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
sorry, mijn serie is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |