quote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef Houniet het volgende:
work it hoer!!!!!!!!!!!!!!1111111 dansen zal je!
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
pfff is wel een hoop werk hoor denk ik
mijn excuusquote:
jawel, maar dit leek me wel geinigquote:Op donderdag 27 september 2007 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Kan je niets anders leuks verzinnen
Hoorde het op de radio net jaquote:Op donderdag 27 september 2007 18:10 schreef Sjowhan het volgende:
Philip Freriks blijft bij NOS Journaal
Frederiks
Vanavond maar weer kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoorde het op de radio net ja![]()
Scheffert de Beffert?quote:Op donderdag 27 september 2007 18:22 schreef Houniet het volgende:
JAN DE HOOP FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 18:59 schreef eer-ik het volgende:
zo eens even wat painten
quote:
quote:
zo die gaat nockiequote:
Whehe, wat denk je ik dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Ik neem aan dat ik morgen weer 100+ achter m'n naam zie staan bij het dagoverzicht... [afbeelding]
Is dat recent gebeurd?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
Huisgenote
D'r "vriend"
Of ik even op haar -bijna gratis gebruikte verbinding- pc wat poorten open ga zetten.
Tyf op
Dan moet je dat doenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:16 schreef Houniet het volgende:
its all about the house ROCK music
quote:
Heroes is cool!! Echt een aanrader.quote:
Het gaat ook niet echt over superhelden zoals spiderman of wat dan ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
mwah, ik hou niet zo van superhelden.
echt/quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Even een kleine meet gehad met broertje eer-ik
ik heb het gelezen, en in dat topic stond ook allerlei superhelden shit van comics enzoquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt over superhelden zoals spiderman of wat dan ook.
Download de eerste aflevering maar, ik raad het je echt aan
Download nou maar gewoon de eerste aflevering!!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, en in dat topic stond ook allerlei superhelden shit van comics enzo
Ja hij is vanuit werk meteen hierheen gekomen. Was gezellig, veel gelachen en herinneringen aan vervolgen tijden opgehaald. Wij hebben mooie dingen beleefd, eer!quote:
hebben we zekerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja hij is vanuit werk meteen hierheen gekomen. Was gezellig, veel gelachen en herinneringen aan vervolgen tijden opgehaald. Wij hebben mooie dingen beleefd, eer!
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben we zeker
That's for sure.
Typisch gevalletje: 'ieder z'n meug'quote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef eer-ik het volgende:
sorry, mijn serie is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |