Zowel paaseiland als taalcursus zijn ter plekke ook prima te regelenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor Machu Picchu hoef je echt niks vantevoren te regelen, voor de andere dingen die je noemt misschien wel omdat je daarvoor ook met het vliegtuig moet. Ik weet niet hoever vantevoren je dat vast moet leggen.
Jullie reis is ook echt top, echt een droomreis. Lees je weblog ook regelmatigquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef Travelmonkey het volgende:
[..]
Zowel paaseiland als taalcursus zijn ter plekke ook prima te regelen
Mooie reizen hier! Momenteel zijn wij bezig met taalcursus in Areguipa..
quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Blaatmaster het volgende:
wel ja? bij shannon, carlos en Philippe? geniaal adres daar ja. Je gaat me niet vertellen dat je ook op shannons verjaardag was? dan had ik je moeten zien daar
Haha nee, ik verbleef daar een week eerder met een vriend en we waren niet echt uitgenodigd. Ik had daar een andere couchsurfer ontmoet, en zij is later verliefd geworden op Philippes beste vriend (Pancho), dus die is wel gegaan. Celessa heet ze! Beetje offtopic maar wel grappigquote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef Blaatmaster het volgende:
wel ja? bij shannon, carlos en Philippe? geniaal adres daar ja. Je gaat me niet vertellen dat je ook op shannons verjaardag was? dan had ik je moeten zien daar
Je bent er vast al weer weg, maar zat je toevallig ook bij CEICA?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:45 schreef Travelmonkey het volgende:
[..]
Zowel paaseiland als taalcursus zijn ter plekke ook prima te regelen
Mooie reizen hier! Momenteel zijn wij bezig met taalcursus in Areguipa..
Zeg zeg, als je Chileno kunt spreken kun je echt alle talen spaans, behalve Spaans Spaans sprekenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:03 schreef DRA het volgende:
[..]
Cursus Spaans in Santiago? Je weet toch hopelijk wel dat ze geen Spaans spreken in Santiago? Of wil je Chileens leren?
Quitoquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Mutt het volgende:
So far, muy bien! Heb zelf Argentinië, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador al achter de rug en zit nu en paar dagen in Quito. Iemand nog goeie tips voor Quito?? Vlieg hierna door naar Cartagena!
dit klopt in ieder geval nietquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:58 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Zeg zeg, als je Chileno kunt spreken kun je echt alle talen spaans, behalve Spaans Spaans spreken![]()
* zwahiel gusto Chile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |