Dat is niets minder dan het juiste antwoord. Ik heb zelf de TZ1quote:Op donderdag 27 september 2007 19:04 schreef Maximo het volgende:
[..]
Panasonic, me vader heeft de dmc-TZ3
Correctquote:Op donderdag 27 september 2007 19:24 schreef Neleos het volgende:
Trainspotting
Wat een blunder he. Ik vind het wel grappig, maar ben dan ook geen PSV fan.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef erkel het volgende:
Hoorde het net bij DWDD...Manuel Da Costa
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat een blunder he. Ik vind het wel grappig, maar ben dan ook geen PSV fan.
denk alleen ook niet dat PSV er wakker van ligt; dat is wel jammerquote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.
Nee, inderdaad. Ze hebben echt iemand nodig die eens naar de administratie en de logistiek kijkt daar.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Kan er ook niet om rouwen, maar het is niet de eerste keer dat het hun overkomt.
Dat zou wel heel erg jammer zijn ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef krapula het volgende:
[..]
denk alleen ook niet dat PSV er wakker van ligt; dat is wel jammer
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:51 schreef Neleos het volgende:
Dat is een bekende Nederlandse acteur.
Punt voor Homdeck +1 dusquote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Pierre Bokma
Druk ik net op de back-toets en kon ik opnieuw typen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |