SJ +1quote:Op donderdag 27 september 2007 23:16 schreef StallionJack het volgende:
2 kleuren
'heet' heb ik veranderd in 'heette', omdat de man niet meer leeft.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Waar baseer je je vraag/antwoord op, SJ?
Ik kan er niks over vinden...
Edit: En waarom zit je nu weer je post met de hint te editten?????
Ik ook niet, zoeken op Lenny Kravitz, stepdad en Miles Davis leverde 21 resultaten op in google, tikje weinigquote:Op donderdag 27 september 2007 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Waar baseer je je vraag/antwoord op, SJ?
Ik kan er niks over vinden...
Ja, inderdaad. Was gewoon een vriend. Geen stiefvader.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook niet, zoeken op Lenny Kravitz, stepdad en Miles Davis leverde 21 resultaten op in google, tikje weinig
Op planet.nl...quote:Vraag: wat hebben Duke Ellington, Count Basie, Ella Fitzgerald en Miles Davis gemeen met Lenny Kravitz? Antwoord: ze kwamen allemaal bij de jonge Lenny over de vloer. Nou ja, bij zijn ouders dan, want moeder Roxie Roker was een bekende actrice terwijl zijn vader de kost verdiende als TV producer. De jonge Lenny kreeg de showbizz dus al met de paplepel ingegoten, en verwonderlijk was het dan ook niet dat de Amerikaan na een korte carrière als anonieme koorknaap koos voor een carrière in de spotlights.
Ik had ook eens in een interview gezien dat zijn moeder ook iets had gehad met miles davis, dat het een soort van stiefvader was.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de enige relatie die ik kan vinden:
[..]
Op planet.nl...![]()
Die dus wel...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef Yestuuur het volgende:
en een goededag ofzoiets int Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |