Sjah, sinds Martie heeft dat type blade natuurlijk wel een ouwe lullen imagoquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:27 schreef Rib-i het volgende:
Heeft WP een nieuwe trend gezet
[afbeelding]
Wat is dat toch, haalt dikke onvoldoendes op school, haalt een rijdende motor uitelkaar......
Alsof jij in je eentje het ouwelullen imago van de ZX 12 omhoog heb weten te krijgenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, sinds Martie heeft dat type blade natuurlijk wel een ouwe lullen imago![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsof jij in je eentje het ouwelullen imago van de ZX 12 omhoog heb weten te krijgen
Zie hier de midlifers.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat imago ken ik niet, maar helaas heb ik er ook geen tijd voor gehad deze tijdig te veranderen
Was nog best lastig te vinden kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:53 schreef worldpimber het volgende:
Verhouding mensen:negers:hamsters is 2:2:1, toch netjes.![]()
![]()
ff serieus...op je bek gegaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:
In eerste instantie geen no-claim korting op de verzekering van de blade omdat ik zolang de gs nog verzekerd is geen bewijs krijg dat ik al 2 jaar schadevrij rij
![]()
Niks, maar zolang ik de gs nog verzekerd heb krijg ik van de verzekering geen bewijs dat ik 2 jaar geen schade heb geclaimt, dus krijg ik nu op de verzekering van de blade nog geen kortingquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:03 schreef Makster het volgende:
[..]
ff serieus...op je bek gegaanWatzkebeurt in de shizzle nikker?
Blade bij dezelfde maatschappij zou kunnen schelen, of komt dit uiterst bizarre bericht van je huidige verzekeraarquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Niks, maar zolang ik de gs nog verzekerd heb krijg ik van de verzekering geen bewijs dat ik 2 jaar geen schade heb geclaimt, dus krijg ik nu op de verzekering van de blade nog geen kortingZodra de verzekering van de gs opgezegt is krijg ik wel zo'n berichtje en kan ik dus vanaf dan wel die no-claim korting krijgen.... Zit er dus serieus over te denken om het kenteken van de gs te schorsen en verzekering opzeggen... maar is weer zo kut met verkopen
![]()
Zou idd misschien kunnen schelen, alleen heb ik niet echt het idee dat m'n huidige maatschappij echt goedkoop isquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Blade bij dezelfde maatschappij zou kunnen schelen, of komt dit uiterst bizarre bericht van je huidige verzekeraar![]()
![]()
jazekerquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef Snelwagen het volgende:
Wordt er zondag nou nog gemeet?
Als daar de meet isquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jazekerkom je naar G'dome
![]()
Ow beter rij ik dan direct naar harderwijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Geerd het volgende:
Vanaf G'dome naar hardewijk.
doe ff een mailquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:19 schreef Snelwagen het volgende:
Ow beter rij ik dan direct naar harderwijk, das wel een stuk dichterbij
. Waar is dan het meetingpoint?
Aangezien ik niet echt schik heb om eerst een uur naar arnhem te rijden, dan weer een uur naar harderwijk. Terwijl ik vanaf hier in een half uur in harderwijk ben![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe ff een mail>mail<
edit: toch best te ontcijferen dus![]()
Ja, ik heb R2D2 gevraagd, ze denkt er nog even overquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghij kunt geen backseat regelen voor zondag?![]()
![]()
Teveel lucht erin?quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:16 schreef Geerd het volgende:
Mijn achterwiel draaid nu wel in een keer stuk zwaarder, waar kan dat aan liggen?
Logisch. Dat is overal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:
In eerste instantie geen no-claim korting op de verzekering van de blade omdat ik zolang de gs nog verzekerd is geen bewijs krijg dat ik al 2 jaar schadevrij rij
![]()
Ja, maar wel kut, nou moet ik in eerste instantie zo'n 100 pleuro's meer betalenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Logisch. Dat is overal.![]()
Verder geen tijd voor wat voor reply dan ook.![]()
![]()
![]()
Als ik wat vertrouwder was geweest met de TLR had ik je misschien wel op kunnen halenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, ik heb R2D2 gevraagd, ze denkt er nog even over![]()
passende kleurenquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:34 schreef Makster het volgende:
r een ander motorpakkie kijkenUiteraard second hand, want blijft een prutser
Waar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
passende kleurenmorgen posen
![]()
![]()
Neutraal, zwart, grijsquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
passende kleurenmorgen posen
![]()
![]()
Dat je hier je inlog nog voor hebtquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:57 schreef Patrick281 het volgende:
Das dus het probleem gister net alles los gehad (dealer) en was niks aan de hand.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Teveel lucht erin?
Of je lagers ofzo of beschadigde as zoiets?
Ik denk teveel lucht in je band waardoor de band te zwaar isquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef Geerd het volgende:
Of zou het juist komen door het nieuwe lager dat tie wat zwaarder loopt?
Of de nieuwe ketting?
Haal je voet eens van de remquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef Geerd het volgende:
Of zou het juist komen door het nieuwe lager dat tie wat zwaarder loopt?
Of de nieuwe ketting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |