ik moet minder westmalle zuipenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
HW lees dit stukkie maar. Is een verhaal van een vriend van me. Misschien begint het je nu te dagen?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/563.php
Dat stuk is idd netjesquote:Op donderdag 27 september 2007 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
HW lees dit stukkie maar. Is een verhaal van een vriend van me. Misschien begint het je nu te dagen?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum23/563.php
nja het is maar net wat je goed wilt noemen.. maar ergens heb je wel gelijk.. Het is niet de kunst om goed te spelen en te winnen.. maar om beroerd te spelen en te winnen..quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
Toch wel een goed teken: Ajax kwakkelt, maar blijft winnen. Als je dat vergelijkt met AZ, die hebben een achterstand van vijf punten in de competitie en zijn uitgeschakeld in het bekertoernooi.
inderdaad niet zo een verkeerd weekjequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
Dit moet voor jullie wel een goede week zijn, niet? Zelf belabberd spelen en de rest koppie onder zien gaan. De enige die jullie nog van de beker kan houden is Feyenoord en in de competitie ligt AZ na zondag al 8 punten achter
Topseizoen met matig voetbal, ik wou dat wij dat hadden...
Ach ik zie Ajax nog best verliezen van Groene Ster in de volgende rondequote:Op vrijdag 28 september 2007 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
Dit moet voor jullie wel een goede week zijn, niet? Zelf belabberd spelen en de rest koppie onder zien gaan. [b]De enige die jullie nog van de beker kan houden is Feyenoord [/v]en in de competitie ligt AZ na zondag al 8 punten achter
Topseizoen met matig voetbal, ik wou dat wij dat hadden...
Nou, op een Kozakken Boys tegenstander zit ik anders ook niet te wachten. Dit kan tenminste een spannende wedstrijd worden. Die beker winnen we toch wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:59 schreef Suijk het volgende:
Weer Heerenveen. Jammer.
Kom zondag maar naar het home dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef BonJovi het volgende:
Ben oom geworden , bier voor iedereen
één ding is zeker...quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, op een Kozakken Boys tegenstander zit ik anders ook niet te wachten. Dit kan tenminste een spannende wedstrijd worden. Die beker winnen we toch wel.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom zondag maar naar het home dan.
Dat is niet bepaald in het voordeel van Ajax dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:19 schreef Madine het volgende:
Zeker 9 niet-eredivisieclubs bij de laatste 16, kunnen er zelfs 11 worden.
zowel PSV als AZ wint niet de bekerquote:
Hier ook een Rosales fan ook, ik vind het jammer dat ik hem nu niet meer kun volgen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Altijd al door dik en dun Rosales fan geweest, jeweetog!!
Jep is om 12.30...word zwaar midden in de carnavalquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik mensen over het home hoor praten ofzo, dan mis ik het wel heel erg, lekker in de stampvolle metro richting het stadion, lekker een biertje @ home pakken voor de wedstrijd...zul je zien dat Ajax-kakkerlakken om 12:30.
Proleet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:05 schreef Sethje het volgende:
carnaval
Bier is bier vrindquote:
* Aanvoerder wacht totdat het kwartje valt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Carnaval, daar hebben toch alleen die Eindhovenaren last van?
Al het bier is op in huis. Nu moet ik weer de straat op.quote:
Zwerverquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Al het bier is op in huis. Nu moet ik weer de straat op.
En waar zou Sethje dan wonen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Carnaval, daar hebben toch alleen die Eindhovenaren last van?
quote:Woonplaats: In mijn blauwe mitsubitsi
Je bent zelf bols!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:40 schreef PLAE@ het volgende:
bOlle, je kan het ook gaan overdrijven he!
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.quote:
Kun je hem als webicoon instellen, dan gaat het welquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 150x pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.![]()
voor omaquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze kan m'n dooie oma nog inkoppen.
Alle trappen op en af rennen net zoals ze bij American Football doen als conditie test. Kijken wie het redt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag straftraining in het Ajax-stadion. Het zit Henk niet lekker...
We kunnen gaan gokken hoeveel man er komen. Wie wint is een koning en een mooie baas.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een kutloting voor Ajax. Zal wel weer een kutwedstrijd worden voor 5000 man
Ik wacht de prijzen nog eventjes af en de tijd van de wedstrijd. Op zich wil ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Denk niet dat ik ga, beker wordt (nu helemaal) pas in de finale spannend.
100 keer liever Cambuur uit dan Heerenveen thuis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef Chadi het volgende:
Wel een leuke wedstrijd. Liever tegen Heerenveen dan tegen cambuur of zo
Ik had liever een uitwedstrijd gehad. Dit is helemaal niets. Stadion nog niet voor een kwart gevuld; ik vind het niets.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef Silenus het volgende:
Buiten Feyenoord is dit wel zo'n beetje de aantrekkelijkste wedstrijd, dus ik snap het probleem ook niet zo. I'll be there.
Ben ik het mee eens, uitwedstrijd tegen Den Bosch oid was wel leuk geweestquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had liever een uitwedstrijd gehad. Dit is helemaal niets. Stadion nog niet voor een kwart gevuld; ik vind het niets.
Oiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Rumille
als iemand anders nog wensen heeft, geef dit dan op via PM [afbeelding]
Als je eerst een foto plaatst mag jij het hier vragenquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OiiiiiiiiiiiiiiMag het ook hier ?
![]()
Maar dat is altijd zo, beter uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had liever een uitwedstrijd gehad. Dit is helemaal niets. Stadion nog niet voor een kwart gevuld; ik vind het niets.
preciesquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je eerst een foto plaatst mag jij het hier vragen
hoe dichter bij de nul... enfin, je kent het wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:29 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ook wel een beetje benieuwd hoe kleinzusje eruitziet, het kan niet jong genoeg zijn!
Hehequote:Op vrijdag 28 september 2007 13:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul... enfin, je kent het wel.
Mijn theorie was toch heel duidelijk en er zat best een kern van waarheid in!quote:
Dan zet je "NOS langs de lijn" maar aan.quote:Ik twijfel zondag vvv of wk wielrennen.
Als het je grote broer is al la, maar kom op zeg...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |