voor omaquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Deze kan m'n dooie oma nog inkoppen.
Alle trappen op en af rennen net zoals ze bij American Football doen als conditie test. Kijken wie het redt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
Vanmiddag straftraining in het Ajax-stadion. Het zit Henk niet lekker...
We kunnen gaan gokken hoeveel man er komen. Wie wint is een koning en een mooie baas.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een kutloting voor Ajax. Zal wel weer een kutwedstrijd worden voor 5000 man
Ik wacht de prijzen nog eventjes af en de tijd van de wedstrijd. Op zich wil ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
Denk niet dat ik ga, beker wordt (nu helemaal) pas in de finale spannend.
100 keer liever Cambuur uit dan Heerenveen thuis.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:14 schreef Chadi het volgende:
Wel een leuke wedstrijd. Liever tegen Heerenveen dan tegen cambuur of zo
Ik had liever een uitwedstrijd gehad. Dit is helemaal niets. Stadion nog niet voor een kwart gevuld; ik vind het niets.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:15 schreef Silenus het volgende:
Buiten Feyenoord is dit wel zo'n beetje de aantrekkelijkste wedstrijd, dus ik snap het probleem ook niet zo. I'll be there.
Ben ik het mee eens, uitwedstrijd tegen Den Bosch oid was wel leuk geweestquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had liever een uitwedstrijd gehad. Dit is helemaal niets. Stadion nog niet voor een kwart gevuld; ik vind het niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |