Net goed!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge pap velde me half wakker voor ze beamer.
Klant denkt alles goed gedaan te hebben en niet te snappen dat het ook zijn fout kan zijn. Klant geeft jullie dus maar de schuld want zijn fout kan het toch niet zijn geweestquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oké.. Een klant die ons de schuld geeft dat zijn website gehacked is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oké.. Een klant die ons de schuld geeft dat zijn website gehacked is![]()
![]()
Ach, ik zie een aantal 777-mappen + onderliggende bestanden, met daarnaast configuration.php die ook 777 is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klant denkt alles goed gedaan te hebben en niet te snappen dat het ook zijn fout kan zijn. Klant geeft jullie dus maar de schuld want zijn fout kan het toch niet zijn geweest.
Ze draaien phpBB2, joomla of iets anders erg standaards zeker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, ik zie een aantal 777-mappen + onderliggende bestanden, met daarnaast configuration.php die ook 777 is.
Tsja, dan vraag je wel een beetje om problemen.
Is trouwens een of andere turkse hacker ofzo
Zolang je server access hebt wel ja. Dus als script, shell etc etcquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef Geqxon het volgende:
777, kun je dat dan zomaar editen? Mijn foto-upload dir is namelijk 777.
Dus ingelogd via FTP e.d.? Nah, dat gaat hier niet lukken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Zolang je server access hebt wel ja. Dus als script, shell etc etc.
OsCommercequote:Op vrijdag 28 september 2007 11:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Ze draaien phpBB2, joomla of iets anders erg standaards zeker?. Gezien het een turk is zal het wel een scriptje zijn geweest
.
Autsjquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
Als je dan van die schreeuwerige onzin op je site zet, zorg er dan op z'n minst voor dat ze allemaal hetzelfde schreeuwen...
[afbeelding,link]
dat mensen daar nog steeds intrappenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
Als je dan van die schreeuwerige onzin op je site zet, zorg er dan op z'n minst voor dat ze allemaal hetzelfde schreeuwen...
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07395/spam.jpg]afbeelding][/url]
Mijn moeder laatst nog. "Bob, kom snel, ik ben de miljoenste bezoeker! Ik heb nu een enorme prijs gewonnen!".quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mensen daar nog steeds intrappen
Een site met Delphi-meuk, tenminste, dat was de bedoeling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
Autsj.
Wat de neuk bezoek jij nou weer![]()
Wat nou "Bob". Tsssssk, weet ze niet dat je Bertje heetquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
Mijn moeder laatst nog. "Bob, kom snel, ik ben de miljoenste bezoeker! Ik heb nu een enorme prijs gewonnen!".
Typfoutje in de URL gemaakt zekerquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een site met Delphi-meuk, tenminste, dat was de bedoeling.
Alleen jij mag mij zo noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:10 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat nou "Bob". Tsssssk, weet ze niet dat je Bertje heet![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus ingelogd via FTP e.d.? Nah, dat gaat hier niet lukken.
register_globalsquote:
Ik weiger er mee te moeten werkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik werk er niet mee, maar ken het probleem
Vast wel maar het is niet standaard helaasquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:19 schreef Geqxon het volgende:
Wyri, daar is een modificatie voor hoor.
Sja, met een dergelijk groot product kun je moeilijk even omswitchen naar het nieuwste van het nieuwste.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vast wel maar het is niet standaard helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |