Kan ook te maken hebben met mazzel en of een map je ligt natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
Zit af en toe wel lag in vlgs mij... ene potje maak je niemand af, volgende potje speel je net zo maar heb je 24 kills.
Dat kan volgens mij niet, alleen in stukjesquote:Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar hoe spoel je nou teeeeerug in een replayKrijg het echt niet voor elkaar
Niet zoals je kan voorspoelen in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan alleen in matchmaking/custom games niet in campaign games, daar moet je zelfs de intro filmpjes uitzitten.quote:Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar hoe spoel je nou teeeeerug in een replayKrijg het echt niet voor elkaar
Niet zoals je kan voorspoelen in ieder geval.
quote:Op zondag 30 september 2007 18:34 schreef Markster het volgende:Je hebt em op legendary zeker nog niet uitgespeeld, na de credits zie je veeel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op legendary = meer filmpjes.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
geloof er niks van. een einde is een eindequote:Op zondag 30 september 2007 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt em op legendary zeker nog niet uitgespeeld, na de credits zie je veeel meer
Op legendary = meer filmpjes.
Toch zie je op legendary meerquote:Op zondag 30 september 2007 19:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
geloof er niks van. een einde is een einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP SPOILERS!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 19:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
geloof er niks van. een einde is een einde
quote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LET OP SPOILERS!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=X6fXcr7Arqw
Als je het niet geloofd kun je het daar bekijken.
En toch lukt het bij ook niet helemaal, de buttons voor vooruit en achteruit spoelen werken niet. Filmpje van 1h vooruit spoelen duurt met de RT dan wel erg lang.quote:Selecteer de "fotocamera" knop in replay theater. Druk op blauw en je krijgt een klein balkje met knopjes, daar staat ie tussen.
Een match duurt toch maar 12 minuten?quote:Op zondag 30 september 2007 20:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
En toch lukt het bij ook niet helemaal, de buttons voor vooruit en achteruit spoelen werken niet. Filmpje van 1h vooruit spoelen duurt met de RT dan wel erg lang.
Gaat dat daarbij ook dan? Ik dacht alleen MP matches.....quote:Op zondag 30 september 2007 20:16 schreef Reintji het volgende:
Nee, bij een missie bijvoorbeeld.
Hmm, van Bungie.netquote:Op zondag 30 september 2007 20:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Gaat dat daarbij ook dan? Ik dacht alleen MP matches.....
Nee dusquote:Why can’t I go backwards in a Campaign Saved Film?
Because Campaign mode loads in a linear fashion – to skip back, you’d have to reload a previously played area. Which would take ages, suck and ruin the experience of watching the film in the first place. It also has to do with multiple checkpoints and the pseudo-determinism used in Combat Dialog, but we won’t frighten or bore you with that. In Multiplayer, the entire map is in memory, hence the ability to go back as well as forward.
Why can’t I make a clip in Campaign Saved Films?
The honest truth is that the feature did not function perfectly, and we didn’t want to ship something clunky. The fact that clips are infinitely more useful in Multiplayer anyway, made that decision much, much easier.
Volgens mij is dat niet mogelijk....helaas. Als het wel zo is, dan lees ik dat graagquote:Op zondag 30 september 2007 22:02 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand een manier om de filmpjes die je met Halo maakt en upload naar Bungie.net op je eigen PC kunt krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |