Je bent net als een gestopte roker die stiekem rookt.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik moet jullie game nerdjes (helaas) gelijk geven dat het een hele vette game is.
Ik vind 'm ook leuk
Dus....... ook mooie mensen met echte vrienden vinden halo 3 leuk!! ,'t is maar dat alle zelfbevlekkersgamers hier het weten.
Nu mogen jullie je toetsenbord weer onderspuiten met gedegenereerd zaadcola en chips.
Peace ! Love you !!
ik denk dat je niet gebruik kan maken van de replays zonder HDDquote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand enig idee wat dat "optimised for hard drive" doet ? als je een HD hebt gaat ie cachen enzo ? iemand toevallig een xbox met en één zonder HD om het verschil te zien ?
goed puntquote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat je niet gebruik kan maken van de replays zonder HDD
Halo 3 doet rare dingen met een mens.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik moet jullie game nerdjes (helaas) gelijk geven dat het een hele vette game is.
Ik vind 'm ook leuk
Dus....... ook mooie mensen met echte vrienden vinden halo 3 leuk!! ,'t is maar dat alle zelfbevlekkersgamers hier het weten.
Nu mogen jullie je toetsenbord weer onderspuiten met gedegenereerd zaadcola en chips.
Peace ! Love you !!
werkt voor mij wel perfect. altijd aan de mensen daar gewaagt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef MaxC het volgende:
Ik heb hem net gehaald. 1e indruk: Menu's erg lelijk, graphics vallen tegen maar gameplay is wel heerlijk. Matchmaking werkt nog steeds niet echt geweldig![]()
Prachtigquote:
Hey m'n desktop.quote:
Je kan hem ook niet zo doodmaken.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
Geweldige game inderdaad, ben nu met mijn mannetje aan het spelen, Heroic level 4... nu moeten we zo beest/spin doodmaken. Op de poten schieten zeggen wat vrienden die er al voorbij zijn (op normaal). Maar dat doen we en we krijgen hem gewoon niet kapot!
Verdomme... wel verslavend btw. Online iets minder dan GoW... maar dat is misschien even wennen.
maar dan moet hij eerst toch door zijn poten zakken...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je kan hem ook niet zo doodmaken.
Je moet erop gaan en naar achteren daar heb je zijn zwakker punt zo een rode bol doe moet je kapot zien te krijgen.
Speel solo even door,......... de shoot-outs zijn echt briljant. Heftige situaties. De MP kan tegenvallen omdat het misschien je avond niet isquote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Net even een stukkie Campaign gespeeld en wat multiplayer-matches. Maar ik vind hem jammer genoeg best wel tegenvallen. Dit spel gaat me denk ik niet blijvend boeien in ieder geval.
Pity.
komt vanzelf...mijn eerste indruk was ook niet heel goed maar ik heb nu toch wel zin om weer te spelen, helaas kijkt mn pa beneden tv en zit ik nog hiermee Wifi doorschakelen naar netwerkkaart?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Net even een stukkie Campaign gespeeld en wat multiplayer-matches. Maar ik vind hem jammer genoeg best wel tegenvallen. Dit spel gaat me denk ik niet blijvend boeien in ieder geval.
Pity.
Blijf spelen, campaign is MEESTERLIJK later in de game. Dat van iemand die de vorige Halo's nooit echt tof vond..Vooral in coop ( legendary ) laat de campaign echt toppunten van gaming zien..quote:Op donderdag 27 september 2007 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
Pity.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |