Om een skull te pakken moet je vanaf het begin beginnen en minimaal op normal..quote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe de neuk zit dat precies met die Skulls, ik start net een game op op Sierra 117, derde checkpoint op normal om die skull daar te pakken, kom ik op dat punt aan, ligt er heul geen skull.
Idd... gisteren opnieuw begonnen met de campaign op Heroic om meteen ook de skulls te pakken. Nu iig allebei de skulls uit Sierra 117 gepakt en de eerste skull van die missie daarna.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef Haijo het volgende:
[..]
Om een skull te pakken moet je vanaf het begin beginnen en minimaal op normal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn plaatjes zijn in 4:3 formaat, maar dat ligt natuurlijk aan de instellingen van de game? Bij Forza heb ik namelijk wel in letterbox.
Je moet het spel vanaf het begin starten niet vanaf derde checkpoint.quote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe de neuk zit dat precies met die Skulls, ik start net een game op op Sierra 117, derde checkpoint op normal om die skull daar te pakken, kom ik op dat punt aan, ligt er heul geen skull.
Kun je dan niet de missie selecteren die je wilt doen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:11 schreef Katseviool het volgende:
Trouwens wel erg vaag dat een huisgenoot gisteren even (offline) co-op wilde doen, dus wij een leveltje gamen.. bleek daarna toen ik weer SP wilde doen dat m'n complete save weg was en weer opnieuw kon beginnen![]()
Stond op het punt om dat spel het raam uit te flikkeren![]()
jawel en er wordt 1 checkpoint bewaard die ergens op de helft van het level zit als je dat gehaald hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je dan niet de missie selecteren die je wilt doen?
Nee dat klopt... je moet dan naar 'Campaign' gaan en daar kun je het level laden waar je gebleven bent, je krijgt daar dan ook de optie om vanaf het begin te doen of vanaf een checkpoint.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef Katseviool het volgende:
Hmm, moet ik eens naar kijken dan.. ik kan namelijk nu niet meer continue single player doen want dan begint hij gewoon een nieuw spel.
Maar zal straks als ik thuis ben eens kijken, bedankt iig!
Dat klopt wel, maar nadat je co-op hebt gedaan en je kiest weer voor "resume single payer" dan start je weer overnieuw. Ik heb het opgelost door bij campaign, als in co-op, de missie te kiezen waar ik was gebleven en dan solo verder te gaan. Hij geeft aan dat ik co-op speel maar heb wel een badge gekregen voor het solo halen van een missie. Daarna staat bij "resume singel player" wel het juiste level. dubbelquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
jawel en er wordt 1 checkpoint bewaard die ergens op de helft van het level zit als je dat gehaald hebt.
Klopt wel maar als je skulls aanzet of een hogere moeilijkheidsgraad of binnen de tijdslimiet scoort wordt je score vermenigvuldigt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef Retuobak het volgende:
Dan is het echt fucking onmogelijk gok ik zo Magneet
uiteraard zeker weten 15000 per persoon!quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef Magneet het volgende:
misschien moeten die 15,000 per persoon zijn?
ik heb dat geprobeerd, heb de skulls aan gezet maar dat lukt je never nooit niet. Ik werd beschoten en hij bleeft rood knipperen, en werd niet meer blauw.... en toen ging ik dood...quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef Magneet het volgende:
misschien moeten die 15,000 per persoon zijn?
Je hebt meerdere, he? Sommige zoals dubbel health en field promotion zijn nog wel te doen, vooral met co-op op legendary. Degene die jij hebt aangezet laat alleen je shield rechargen als je een vijand meleed. Vrij pittig dus. Check Bungie - Campaing Scoring 101 voor meer informatie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb dat geprobeerd, heb de skulls aan gezet maar dat lukt je never nooit niet. Ik werd beschoten en hij bleeft rood knipperen, en werd niet meer blauw.... en toen ging ik dood...
Nou dat zijn dus de achievements die ik never gaat halen... helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |