abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53604774
Hoe de neuk zit dat precies met die Skulls, ik start net een game op op Sierra 117, derde checkpoint op normal om die skull daar te pakken, kom ik op dat punt aan, ligt er heul geen skull.
Scheren is voor schapen!
pi_53605330
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe de neuk zit dat precies met die Skulls, ik start net een game op op Sierra 117, derde checkpoint op normal om die skull daar te pakken, kom ik op dat punt aan, ligt er heul geen skull.
Om een skull te pakken moet je vanaf het begin beginnen en minimaal op normal..
pi_53609222
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef Haijo het volgende:

[..]

Om een skull te pakken moet je vanaf het begin beginnen en minimaal op normal..
Idd... gisteren opnieuw begonnen met de campaign op Heroic om meteen ook de skulls te pakken. Nu iig allebei de skulls uit Sierra 117 gepakt en de eerste skull van die missie daarna.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_53609326
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn plaatjes zijn in 4:3 formaat, maar dat ligt natuurlijk aan de instellingen van de game? Bij Forza heb ik namelijk wel in letterbox.
pi_53609379
quote:
Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je moet het spel vanaf het begin starten niet vanaf derde checkpoint.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:06:25 #231
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_53609392
Je krijgt toch alleen maar avhievements voor toch?
Geen extra armor upgrades of niet?
pi_53609406
Voor de Gold Skulls krijg je achievements en bij co-op extra opties om punten mee te scoren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_53609462
Trouwens wel erg vaag dat een huisgenoot gisteren even (offline) co-op wilde doen, dus wij een leveltje gamen.. bleek daarna toen ik weer SP wilde doen dat m'n complete save weg was en weer opnieuw kon beginnen

Stond op het punt om dat spel het raam uit te flikkeren
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:15:53 #234
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_53609528
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:11 schreef Katseviool het volgende:
Trouwens wel erg vaag dat een huisgenoot gisteren even (offline) co-op wilde doen, dus wij een leveltje gamen.. bleek daarna toen ik weer SP wilde doen dat m'n complete save weg was en weer opnieuw kon beginnen

Stond op het punt om dat spel het raam uit te flikkeren
Kun je dan niet de missie selecteren die je wilt doen?
pi_53609636
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:15 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kun je dan niet de missie selecteren die je wilt doen?
jawel en er wordt 1 checkpoint bewaard die ergens op de helft van het level zit als je dat gehaald hebt.
pi_53609948
Hmm, moet ik eens naar kijken dan.. ik kan namelijk nu niet meer continue single player doen want dan begint hij gewoon een nieuw spel.

Maar zal straks als ik thuis ben eens kijken, bedankt iig!
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_53609975
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef Katseviool het volgende:
Hmm, moet ik eens naar kijken dan.. ik kan namelijk nu niet meer continue single player doen want dan begint hij gewoon een nieuw spel.

Maar zal straks als ik thuis ben eens kijken, bedankt iig!
Nee dat klopt... je moet dan naar 'Campaign' gaan en daar kun je het level laden waar je gebleven bent, je krijgt daar dan ook de optie om vanaf het begin te doen of vanaf een checkpoint.
pi_53610086
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

jawel en er wordt 1 checkpoint bewaard die ergens op de helft van het level zit als je dat gehaald hebt.
Dat klopt wel, maar nadat je co-op hebt gedaan en je kiest weer voor "resume single payer" dan start je weer overnieuw. Ik heb het opgelost door bij campaign, als in co-op, de missie te kiezen waar ik was gebleven en dan solo verder te gaan. Hij geeft aan dat ik co-op speel maar heb wel een badge gekregen voor het solo halen van een missie. Daarna staat bij "resume singel player" wel het juiste level. dubbel

Grappig, bij mijn SP screenshots van level 7 staat standaard "co-op at the covenant"
pi_53610821

kartelvissies kijken Als je onder water loopt zie je het effect van je voetstappen op het wateroppervlak Beetje last-gen
pi_53612109
Ik heb een vraagje. Gisteren met z'n viertjes eerste level op legendary gespeeld. Met punten. We hadden 16.000 punten, maar we kregen geen achievement. Hoe kan dit?

Guerilla
Score over 15,000 points in the Campaign meta-game on the first mission.

Of hebben we iets verkeerd gedaan? Tijd liep. punten ook...
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:32:08 #241
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_53612431
misschien moeten die 15,000 per persoon zijn?
pi_53612908
Dan is het echt fucking onmogelijk gok ik zo Magneet
pi_53613102
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:49 schreef Retuobak het volgende:
Dan is het echt fucking onmogelijk gok ik zo Magneet
Klopt wel maar als je skulls aanzet of een hogere moeilijkheidsgraad of binnen de tijdslimiet scoort wordt je score vermenigvuldigt!
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:00:22 #244
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_53613184
ja juist, die skulls zijn ook een vermenigvuldiging dus dan gaat het hard.
pi_53614932
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef Magneet het volgende:
uiteraard zeker weten 15000 per persoon!
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:09:33 #246
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_53615004
wat een kutsysteem met die skulls

Maar ik wil een nieuwe helm!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe krijg ik die?
pi_53615106
Unlockable: Spartan Armor Permutations

Unlock the following Spartan armor permutations by fulfilling the requirement listed…

* EOD (Body) - Complete Tsavo Highway (on Legendary)
* EOD (Head) - Complete the campaign mode (on Legendary)
* EOD (Shoulders) - Complete The Ark (on Legendary)
* EVA (Body) - Complete Tsavo Highway (on Normal, Heroic, or Legendary)
* EVA (Head) - Complete the campaign mode (on Normal)
* EVA (Shoulders) - Complete The Ark (on Normal, Heroic, or Legendary)
* Mark V (Head) - Get the UNSC Spartan Achievement
* ODST (Head) - Get the Spartan Graduate Achievement
* Rogue (Head) - Get the Spartan Officer Achievement
* Scout (Body) - Get the Too Close to the Sun Achievement
* Scout (Head) - Get the Used Car Salesman Achievement
* Scout (Shoulders) - Get the We're in for Some Chop Achievement
* Security (Head) - Get 1,000 Gamerscore Points
* Security (Shoulders) - Get 750 Gamerscore Points

Unlockable: Elite Armor Permutations

Unlock the following Elite armor permutations by fulfilling the requirement listed…

* Ascetic (Body) - Get the Up Close and Personal Achievement
* Ascetic (Head) - Get the Steppin' Razor Achievement
* Ascetic (Shoulders) - Get the Overkill Achievement
* Commando (Body) - Get the Triple Kill Achievement
* Commando (Head) - Get the Overkill Achievement
* Commando (Shoulders) - Get the Killing Frenzy Achivement
* Flight (Body) - Complete Tsavo Highway (on Heroic or Legendary)
* Flight (Head) - Complete the campaign mode (on Legendary or Heroic)
* Flight (Shoulders) - Complete The Ark (on Heroic or Legendary)
  maandag 1 oktober 2007 @ 13:15:46 #248
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_53615199
Ik heb die used car salesman achievement maar nog steeds geen fucking helm
pi_53615227
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:32 schreef Magneet het volgende:
ik heb dat geprobeerd, heb de skulls aan gezet maar dat lukt je never nooit niet. Ik werd beschoten en hij bleeft rood knipperen, en werd niet meer blauw.... en toen ging ik dood...

Nou dat zijn dus de achievements die ik never gaat halen... helaas
pi_53616102
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik heb dat geprobeerd, heb de skulls aan gezet maar dat lukt je never nooit niet. Ik werd beschoten en hij bleeft rood knipperen, en werd niet meer blauw.... en toen ging ik dood...

Nou dat zijn dus de achievements die ik never gaat halen... helaas
Je hebt meerdere, he? Sommige zoals dubbel health en field promotion zijn nog wel te doen, vooral met co-op op legendary. Degene die jij hebt aangezet laat alleen je shield rechargen als je een vijand meleed. Vrij pittig dus. Check Bungie - Campaing Scoring 101 voor meer informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')