Wees er maar trots opquote:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21665quote:Op donderdag 27 september 2007 12:34 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie trouwens nog niets op de off. site itt wat in het bericht staat.
Maar PSV is veruit de domste club van Nederland als het gaat om regeltjes bijhouden.
Ach ja, administratieve blunders zijn nog niet zo erg als aankoopblundersquote:Op donderdag 27 september 2007 12:35 schreef RayMania het volgende:
Hoeveelste keer is dit al dat PSV een enorme blunder begaat? Kan mij nog herinneren dat Van Nistelrooij en Addo (?) niet ingeschreven waren voor de CL, zelfde geldt voor De Jong. En nu weer een blunder.
aankoopblunders kan je niet voorzienquote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ach ja, administratieve blunders zijn nog niet zo erg als aankoopblunders.
Mwah, wij hebben iig nog een klein kansje om met het brandhout de beker te winnen, jullie met jullie superteam iig 0,0% kansquote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die aankoopblunders kunnen tenminste spelenquote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo zou ik niet willen winnen hoor.quote:
Zonder Da Costa had Jong Heerenveen deze wedstrijd gewoon gewonnen...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Zo zou ik niet willen winnen hoor.
Dit is echt een goedpratertjequote:Op donderdag 27 september 2007 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
dit is niet erg maar nu kan psv zich nog meer richten op de competite en de champions league met als gevolg misschien wel weer een nieuw kampioenschap dit jaar.
Die beker is leuk om te hebben maar als je kampioen wordt heb je er in feite niks aan.
Tenzij Malibu Belg isquote:Op donderdag 27 september 2007 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Overigens is het gewoon toernooi.
Hangt er vanaf. Halve finale CL + 2e worden en play-offs winnen zou het seizoen alsnog doen slagen hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 12:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is echt een goedpratertje. Als PSV geen kampioen wordt is het seizoen al mislukt hoor
.
Volgens mij mag het allebei toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tenzij Malibu Belg is. Pas het wel effe aan.
Zou ik ook zeggen als je club zo'n blunder heeft gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Echt knullig dit. Maar kan me weinig boeien die beker. Leuk als je hem wint, maar verder is het verspeelde tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |