haha, heerlijk is dat ja!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:18 schreef Troel het volgende:
Ik ken dat Muck. Zo loop ik het liefst de hele dag in mijn pyjama als ik toch niets moet.
ik heb alvast een receptje opgezocht en alle ingrediënten klaargelegd, dus dat laatste komt ook wel goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:35 schreef Muck het volgende:
verdere planning voor vandaag:
- dokter
- achmea bellen
- boodschappen doen
- bureau uitmesten
- notulen schrijven
- jaarverslag 2007 maken
- afwassen
- stofzuigen
- lekker koken, want mijnkomt vanavond langs
ik heb dat ding al eerder gezien jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.flylady.net/pages/FlyShop_toolkit.asp
Ssssssssssssht, geen slapende honden wakker maken en gewoon lekker niksen vanavondquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb me net aangemeld bij zo'n (Nederlandse) Yahoo-group, maar nog geen enkel mailtje ontvangenAlleen een welkomsmailtje
Of komt dat pas morgen weer, omdat ik vanavond niks hoef te doen ofzo?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
http://www.flylady.net/pages/FlyShop_toolkit.asp
Ik heb al zat gedaan vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ssssssssssssht, geen slapende honden wakker maken en gewoon lekker niksen vanavond![]()
Als het goed is krijg je rond 20 over 10 een "ga asjeblieft naar bed mailtjequote:Op woensdag 12 maart 2008 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb al zat gedaan vandaag
Aanrecht, gasfornuis, sink, muren in de keuken, wc, 1 was opgevouwen, 1 was gedraaid en in de droger, afwasmachine aangezet..
En straks ga ik nog koken ook [ afbeelding ] (Ik ben ook al geen keukenprinses)
Maar ik wil morgen wel wat mailtjes dan, als ik mensen hier hoor dat ze er gelijk 5 hebben
Ah... nou ik weet niet of ik me daar aan ga houdenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je rond 20 over 10 een "ga asjeblieft naar bed mailtje
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah... nou ik weet niet of ik me daar aan ga houden
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
Dan moet je voor straf je sink shinen na het tandenpoetsen, MB
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
niet
![]()
Wat is dat nou voor instelling.Ik ga altijd meteen als Flylady dat zegt...
In totaal alles bij elkaar hè. Dus ook de was doen, afwassen, was opvouwen, was strijken en dan natuurlijk nog het poetswerk. Ik kan me best voorstellen dat je daar met kinderen makkelijk aan komt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Las ik het nou goed dat iemand hier 3 uur!!!! per dag aan het huishouden besteedt? Hellup, ik werk, geen wonder dat het bij mij niet opschiet met maximaal een half uur per dag en in het weekend de dingen doen die zijn blijven liggen zoals het opvouwen en opruimen van 3 wassen.
Dit programma werd mede mogelijk gemaakt door de Action.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit was ik deze week van plan:
- Stofzuigen
- Keukenkastjes leeghalen en schoonmaken
- Papier bovenop de keukenkastjes vervangen en daar schoonmaken
- Losse rotzooitjes, lege kruidenpotjes, keukenrekjes, en dingen als de fonduepan en de tajine in de vaatwasser gooien om ze schoon te maken
- Fornuis en oven schoonmaken
- Achter en onder het fornuis schoonmaken![]()
- Magnetron schoonmaken
- Aanrechtblad goed schoonmaken
- De tegeltjes achter het aanrechtblad goed schoonmaken
- Deuren en kozijnen afnemen
- Ramen lappen in de keuken en bijkeuken
- Boekenplank opruimen
- Nog een keer stofzuigen en goed dweilen
Bijna klaar met de keuken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit was ik deze week van plan:
- Stofzuigen
- Keukenkastjes leeghalen en schoonmaken
- Papier bovenop de keukenkastjes vervangen en daar schoonmaken
- Losse rotzooitjes, lege kruidenpotjes, keukenrekjes, en dingen als de fonduepan en de tajine in de vaatwasser gooien om ze schoon te maken
- Fornuis en oven schoonmaken
- Achter en onder het fornuis schoonmaken![]()
- Magnetron schoonmaken
- Aanrechtblad goed schoonmaken
- De tegeltjes achter het aanrechtblad goed schoonmaken
- Deuren en kozijnen afnemen
- Ramen lappen in de keuken en bijkeuken
- Boekenplank opruimen
- Nog een keer stofzuigen en goed dweilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |