abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57310764
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:01 schreef Greys het volgende:
Heb ik dit nou op mijn geweten, Mutsig?
There is no love sincerer than the love of food.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 maart 2008 @ 18:36:47 #27
163650 Greys
pi_57310893
Nou leuk, dan gaan we weer lekker verder Fly Ladiën

Ik heb mijn sink geshined!
En het fornuis gepoetst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 maart 2008 @ 18:39:15 #28
163650 Greys
pi_57310956
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja Twee eigenlijk. Één met wat er per dag aan routines moet gebeuren (bijv elke donderdag de koelkast, makkelijk voor lijstje maken en vrijdag de boodschappen weer in een schone koelkast)
En dan dus nog een met de zones per dag uitgeschreven. Nu zone 2, dus gister alle aparatuur schoon plus de spinnewebben weg en bovenkant kast, vandaag binnenkant kasten.

En ja, het is idd erg eng. Maar als ik het zo niet doe versla ik erin en gebeurd er niets.
En het kost me echt niet meer tijd dan eerder. Ben wel een jaar bezig geweest om hier te komen zeg maar. Maar zelfs de zolder is nu grotendeels clutterfree. En het is errug prettig!
Ik ben jaloers! Een clutterfree zolder!
Donderdag heb ik een middagje vrij en dan ga ik ook enorm declutteren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:52:04 #29
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57311248
TVP

Mijn sink is al shiny, morgen ga ik me aanmelden op de site en eens kijken hoe het gaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 maart 2008 @ 18:54:37 #30
163650 Greys
pi_57311294
MissBliss, wat goed van je

* Greys reikt schortje aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57311973
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:52 schreef MissBliss het volgende:
TVP

Mijn sink is al shiny, morgen ga ik me aanmelden op de site en eens kijken hoe het gaat

Was je sink sowieso al geshined of is dat n.a.v. dit topic?

En Muck, hoe staat het met jouw sink?
pi_57312132
Ik merk dat ik niets meer doe met de mails van flylade.

Wel merk ik, dat er over praten, en zeggen wat je gedaan hebt, en daardoor dus weer ideeen van andere krijgt over wat nog te doen, beter helpt.

Ik heb vandaag, opgeruimt (al kan ik dit nu al niet meer zien:P), wasjes gedraaid, en was in de kasten gelegt.

Morgen heb ik een sollicitatiegesprek, dus als ik daar wordt aangenomen, ga ik ook minder tijd krijgen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:44:36 #33
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57312459
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Was je sink sowieso al geshined of is dat n.a.v. dit topic?

En Muck, hoe staat het met jouw sink?
Ik heb ooit op die site gekeken en dus naar aanleiding daarvan mn sink geshined en dat doe ik nog steeds zeer regelmatig Maar verder was ik nooit gekomen

Naar aanleiding van dat andere topic heb ik net trouwens Blue Wonder-doekjes gekocht dus ik ben er helemaal klaar voor!
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat goed van je

* Greys reikt schortje aan
Thanks
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57312763
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb ooit op die site gekeken en dus naar aanleiding daarvan mn sink geshined en dat doe ik nog steeds zeer regelmatig Maar verder was ik nooit gekomen
Ik blijf daar ook een beetje hangen steeds. Maar ik denk dat dat komt omdat mijn babysteps gewoon wat kleiner zijn. Een geshinede sink is toch al een hele vooruitgang op een troephuis zónder geshinede sink.
  Redactie Games dinsdag 11 maart 2008 @ 19:58:35 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57312811
Ik was even benieuwd wat *FlyLady* nou was vandaar dat ik in dit topic aan het lurken was..
Toen las ik dit stukje:
quote:
De website van Flylady is een beetje chaotisch
Dat vind ik dan toch wel weer ironisch, hihi..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_57313254
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik was even benieuwd wat *FlyLady* nou was vandaar dat ik in dit topic aan het lurken was..
Toen las ik dit stukje:
[..]

Dat vind ik dan toch wel weer ironisch, hihi..
Het is echt een bende daar
pi_57313295
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het is echt een bende daar
Ik houd ervan
pi_57315022
Dit is echt te grappig. Die foto's van die glimmende wasbakken.

Het is bij mij meestal wel netjes. Als mijn huis niet netjes, schoon en opgeruimd is, betekent dat meestal dat het niet zo goed met mij gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 maart 2008 @ 22:23:42 #39
163650 Greys
pi_57316637
Hoe stom het ook is misschien... het werkt echt door er over te lezen en ideetjes te krijgen.
Ik kreeg vanmiddag dus echt spontaan zin om iets te gaan poetsen. IK! Ik die echt werkelijk een hekel aan huishoudelijke karweitjes heeft! En toen mijn fornuis weer helemaal blingbling was, was ik toch wel echt tevreden. Tot ik na het bakken weer spettertjes er op zag, die ging ik nogal paranoia er af staan poetsen

De FlyLady mailtjes heb ik ooit geactiveerd maar heel snel weer stopgezet, ik vond het maar clutter in mijn mailbox En ik moest van haar altijd dingen doen die me op dat moment nou net slecht uitkwamen, dus ik heb voor mezelf een schema'tje gemaakt wat ik elke dag zo ongeveer zou moeten doen om het goed bij te kunnen houden. Werkt prima. En hier meelezen en posten is stimulerend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_57318157
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Hoe stom het ook is misschien... het werkt echt door er over te lezen en ideetjes te krijgen.
Ik kreeg vanmiddag dus echt spontaan zin om iets te gaan poetsen. IK! Ik die echt werkelijk een hekel aan huishoudelijke karweitjes heeft! En toen mijn fornuis weer helemaal blingbling was, was ik toch wel echt tevreden. Tot ik na het bakken weer spettertjes er op zag, die ging ik nogal paranoia er af staan poetsen

De FlyLady mailtjes heb ik ooit geactiveerd maar heel snel weer stopgezet, ik vond het maar clutter in mijn mailbox En ik moest van haar altijd dingen doen die me op dat moment nou net slecht uitkwamen, dus ik heb voor mezelf een schema'tje gemaakt wat ik elke dag zo ongeveer zou moeten doen om het goed bij te kunnen houden. Werkt prima. En hier meelezen en posten is stimulerend
Je zou je ook kunnen aanmelden voor de Nederlandse versie via de link van debuurvrouw. Dan krijg je de alerts op normale tijden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 maart 2008 @ 23:39:00 #41
163650 Greys
pi_57318702
Zal ik eens eerlijk iets bekennen? De reden dat ik er mee gestopt ben vorig jaar was ook omdat ik het best ingewikkeld vond! En ik ben toch echt niet op mijn achterhoofd gevallen. Maar ik kon af en toe gewoon geen wijs worden uit de dagelijkse taakjes, de babysteps, de weekly dingen en de zones enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:00:43 #42
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_57319138
Ik heb geen idee hoe ik hier nu weer terecht ben gekomen, ben gaan lezen (alle topics, af en toe hilarisch!!) maar nu is mijn sink geshined, het aanrechtblad geschrobt en heb ik gestreken. Er hangt een briefje aan de kraan met het verzoek de sink shiny te laten met een verwijzing naar een schone theedoek. En heb me ook maar meteen aangemeld by flylady ook al ben ik een guy. Boeie! Ben al een paar keer naar m'n sink wezen kijken, gewoon voor de lol.
Ben te zaai voor een signature
pi_57319604
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:00 schreef Roache_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik hier nu weer terecht ben gekomen, ben gaan lezen (alle topics, af en toe hilarisch!!) maar nu is mijn sink geshined, het aanrechtblad geschrobt en heb ik gestreken. Er hangt een briefje aan de kraan met het verzoek de sink shiny te laten met een verwijzing naar een schone theedoek. En heb me ook maar meteen aangemeld by flylady ook al ben ik een guy. Boeie! Ben al een paar keer naar m'n sink wezen kijken, gewoon voor de lol.

Een echte FlyGuy
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:25:06 #44
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57319625
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Niet morgen, nu!
Je sink shinen is niet zoveel werk en dan wordt je morgen wakker met een schone, blinkende sink
ik moest een half uur na mijn vorige post de deur uit, dus het kon even niet, maar nu staat ie vol met heet water en chloor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_57320412
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 00:25 schreef Muck het volgende:

[..]

ik moest een half uur na mijn vorige post de deur uit, dus het kon even niet, maar nu staat ie vol met heet water en chloor
Echt?!
Go Muck Go! Je zal zien dat het echt een vreemd soort gelukkig gevoel geeft als je 's ochtends de keuken inloopt en een schone, blinkende gootsteen ziet.
pi_57320433
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
Zal ik eens eerlijk iets bekennen? De reden dat ik er mee gestopt ben vorig jaar was ook omdat ik het best ingewikkeld vond! En ik ben toch echt niet op mijn achterhoofd gevallen. Maar ik kon af en toe gewoon geen wijs worden uit de dagelijkse taakjes, de babysteps, de weekly dingen en de zones enzo
Je moet de sneak-peek bewaren zodat je weet wat je op welke dag moet doen, testimonials gelijk wissen, en verder de losse taken uitvoeren. De standaard mailtjes als 'go to bed', 'where are your shoes' en 'where is your laundry kan je ook gelijk wissen. Dan is het al een stuk overzichtelijker.
Maar ze zijn inderdaad wat chaotisch.
  woensdag 12 maart 2008 @ 01:22:07 #47
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_57320459
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Echt?!
Go Muck Go! Je zal zien dat het echt een vreemd soort gelukkig gevoel geeft als je 's ochtends de keuken inloopt en een schone, blinkende gootsteen ziet.
ja echt
ik kwam om 12 uur thuis na heel hard door de storm gefietst te hebben, en ik had nog zoveel energie!
ik zal zo even een fotootje posten van mijn sink
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 12 maart 2008 @ 01:26:20 #48
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_57320492
Jammergenoeg geen fotootje, maar zojuist (waarom op dit tijdstip) de badkamer gechloord, ge-antikal'd en de spiegels streeploos schoongekregen. Bovendien heel veel spullen die we nooit gebruiken weggemieterd met als gevolg een overzichtelijke la in het badkamerkastje. Ook de varens ontdaan van hun bruine bladeren en een aantal lijstjes die boven het bad hangen afgenomen met een sopje (vies!!) Uit de slaapkamer kwam de kreet "het stinkt hier naar chloor!" Haha, dan moet je eens opletten als ik er zometeen bijkruip! Ik stink echt een beetje...
Ben te zaai voor een signature
pi_57320517
Wat zijn jullie goed bezig
Gewoon midden in de nacht de badkamer nog gaan soppen
pi_57320528
Maar je moet eigenlijk babysteps maken hè. Als je teveel in een keer doet bouw je geen routine op en val je al snel weer terug in je oude gedrag aldus FlyLady.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')