quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
Deze was eerder.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Bastard het volgende:
Neeee
1256 Gijsjes doen de Master Chief :7
ik ook, wil je schieten.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat ik m vandaag krijg
Ik ook.. ik ontvang die hele metalen staaf van m!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:25 schreef Quinny het volgende:
Ik pijp Master Chief,..............
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef Cahir het volgende:
Wrm is dit topic centraal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isZeker. ik ben nu op het gemak een 2e keer de campaign aan het doorlopen. Achievements halen en alle audiologs zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
ik moet wel even zeggen dat Bioshock ook echt geniaal isGruwelijk goed spel,.... 2x achter elkaar gegamed,.... zo vreselijk goed! Een van de mooiste games op de 360 moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He godver wat is Halo goed zeg![]()
Kan er niet over uit. Die overzichten ook,.... netjes zien welke level je SP en eventueel COOP gedaan hebt,...... zoveel opties.... wil het kwijt maar weet niet waar ik moet beginnen
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
Was dat bom plant gebeuren toch? Moeilijk klappen gekregen daarquote:Op donderdag 27 september 2007 12:24 schreef Quinny het volgende:
Gisteren ook zo lang bezig geweest met dat laatste stukje van het eerste level. Komt zoveel tactiek bij kijken,... het lukte me eeecht niet in mijn eentje,... probeerde het zo,... dan zo,.. dan weer zo,.. ineens had ik het,.. zo cool om het spel pittig te spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het eerste level komt je Brutes tegen,.................quote:Op donderdag 27 september 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoilers mensen.
Jij ook zodra je online komt met Halo 3quote:Op donderdag 27 september 2007 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeerlijke reacties Gijsjes![]()
Had ik al gezegd dat Master Chief doodgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |