Sorry, geen idee.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:39 schreef Armageddon het volgende:
Hé das toevallig! Wij hebben hier ook zo'n camera en heb er net een Sandisk 4gb Compact Flash voor gekocht. Maar die pakt ie niet
Weet jij toevallig welke er wel in kunnen? Max? Type?
Bedankt!
dat is helemaal correctquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:56 schreef hiolpi het volgende:
is dit met een nikon D50 of D40 vergelijkbare fitting (alszijnde, autofocus lenzen met motor in lens, werken die daarop?)
quote:The Fujifilm S1 Pro has a 3.4 megapixel SuperCCD which outputs 3.07 million pixels which is processed to generate a 6.13 megapixel image (3040 x 2016). This means that the cameras internal systems are processing those diagonally orientated pixels to generate the image... Debate still rages as to whether this is a good thing or not.
Maar heeft toch niet de effectieve resolutie van een echte 6 megapixel camera. Bevat wel degelijk meer informatie dan een standaard 3 megapixel geïnterpoleerd naar 6 megapixel foto, maar het dient er eerlijkheidshalve wel bij vermeld te worden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:12 schreef pr0gramm het volgende:
[..]
Hij schaalt de boel op naar 6 megapixels.
Ja is goed, ik heb nog 1 geinterreseerde koper voor hetzelfde bedrag. Testen kan altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef zquing het volgende:
250 onder voorbehoud. Ik moet even kijken of ik het wel red. Zou je hem 2 daagjes voor me kunnen vasthouden? Ik neem aan dat als ik hem mogelijk zou kopen hem wel eerst kan testen?
Zou ik hem volgende week kunnen komen ophalen bij een station in rotterdam?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ja is goed, ik heb nog 1 geinterreseerde koper voor hetzelfde bedrag. Testen kan altijd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |