hoe meer hoe beter...ik blaf heel de bevolking naar het dubbele aantal....DAT beste meisjes is pas opscheppen!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan zit je hier een beetje de geile vent uit te hangen. Heb je soms de behoefte aan nog meer kinderen![]()
En beangstigendquote:Op donderdag 27 september 2007 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe meer hoe beter...ik blaf heel de bevolking naar het dubbele aantal....DAT beste meisjes is pas opscheppen!
erfgenaam erfgenaam!quote:
Oe dat is een oude! die was leukquote:
Je hebt het gezegde HEAR HEAR...of een variant die ik meestal toepas is HEAR HEAR en AMEN.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef doka het volgende:
Ik snap hem niet
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt het gezegde HEAR HEAR...of een variant die ik meestal toepas is HEAR HEAR en AMEN.
Tot er een heerlijke rel in de fb van BB was alwaar gebruiker Nostalgist riep : HEIR HEIR...sindsdien is het erfgenaam, erfgenaam!
Volgens mij kom je hem tegen in deze FB BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef PC eend het volgende:
Best een aparte gewaarwording dat je dingen over jezelf op en forum leest en geen gelegenheid hebt om te reageren.
Dus bij deze nog 1 laatste reactie.
[..]
Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Die scheve verhoudingen die hier soms ontstaan, daar moet ik LS toch wel gelijk in geven.
Overigens heb ik me keurig gedragen hoor, 2 dagen achter elkaar gedouchedmijn eigen moeder herkende me niet meer
[..]
en sindsdien is pc eend mijn favo fokker...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hem tegen in deze FB BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Mi trouwens een juweeltje van een FB![]()
Kreeg daar een sjitterend compliment van wc eend en heb daar echt een half uur blauw om gelegen:
[..]
toch erg? hoelang zijn ze wel niet collectief bezig geweest om me een ban aan te smerenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en sindsdien is pc eend mijn favo fokker...![]()
![]()
*wederom in een knoop ligt...
ey zussiequote:
Hey nerdiequote:
Hey bommelbeffertquote:
you wishquote:
quote:
doe 'ns?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je wat verklappen
?
ey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |