Dat je het maar ff weetquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog zo'n cutie..![]()
In dit tempo ben ik bijna verplicht in 2 opvolgende SC topics te posten.![]()
o ja, stond toen wel 's in de kranten...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb het wel ooit gehad, wat een ellende..
![]()
Okquote:Op donderdag 27 september 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
12 jaar geleden...inbrenghulzen met bende.. wil er niet over praten..was het alweer veregeten..
![]()
Hey buufrukkertquote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie ook altijd last van vaginale afscheiding![]()
diezelfde krant, waar jij je aambeien mee openschuurde, omdat je gek werd van de jeuk?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
o ja, stond toen wel 's in de kranten...
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
diezelfde krant, waar jij je aambeien mee openschuurde, omdat je gek werd van de jeuk?![]()
( wil je de fotoquote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat is al die fuzz omtrent een vermeende pukkel ?![]()
ik zou een tijdje terug een foto plaatsen in fobo, maar moest er nog 1tje maken+inladen in comp. ivm pukkel op m'n harses maakte ik een foto uit m'n 'real life' fotoboek, dus zonder pukkel (en met iets meer haar)quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat is al die fuzz omtrent een vermeende pukkel ?![]()
Ikke welquote:
Extensionsquote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zou een tijdje terug een foto plaatsen in fobo, maar moest er nog 1tje maken+inladen in comp. ivm pukkel op m'n harses maakte ik een foto uit m'n 'real life' fotoboek, dus zonder pukkel (en met iets meer haar)![]()
Vermist ? Nah....quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
Goeienavond Jappie, wat brengt jou hier? Bij velen stond je al als vermist te boek..
Toch fijn dat je even tijd vrij maakt om te reageren...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vermist ? Nah....![]()
Maar mijn binding met het programma is momenteel nihil...en de nieuwe generatie slowchatters heeft zo zijn eigen taal ontwikkeld. Zo af en toe sla ik eens een blad open op basis van een username en kijk of hetgeen er geschreven is voor mij een aanleiding is om even mijn gezicht te laten zien. De post van Bommels was er zo 1.![]()
![]()
Ah...en die is wegens ??? weer uit je fobo verdwenen ?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zou een tijdje terug een foto plaatsen in fobo, maar moest er nog 1tje maken+inladen in comp. ivm pukkel op m'n harses maakte ik een foto uit m'n 'real life' fotoboek, dus zonder pukkel (en met iets meer haar)![]()
Lolquote:Op donderdag 27 september 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch fijn dat je even tijd vrij maakt om te reageren...![]()
ja...ik weet niet, vind het toch een beetje vreemd idee om foto daar te laten staan. voel dan meer voor een foto van je harde plasser in 'de rosie' of 'tuk' te plaatsen, zoals dat vroeger gingquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...en die is wegens ??? weer uit je fobo verdwenen ?
Kreeg je te veel last van ongewenste fanmail ?![]()
Heb al een nieuw huisdierquote:Op donderdag 27 september 2007 21:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
uitkijken, jij hondloos wezen!![]()
Niet mijn postgeschiedenisquote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vermist ? Nah....![]()
Maar mijn binding met het programma is momenteel nihil...en de nieuwe generatie slowchatters heeft zo zijn eigen taal ontwikkeld. Zo af en toe sla ik eens een blad open op basis van een username en kijk of hetgeen er geschreven is voor mij een aanleiding is om even mijn gezicht te laten zien. De post van Bommels was er zo 1.![]()
![]()
En dat is niet jouw 'way of life'?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
Tis niet dat "ik me even vrijmaak ...tis meer dat jullie of de huidige slowchatters...(dat klinkt iets vriendelijker geloof ik) ...gewoon lekker je eigen ding doet.
![]()
Liefquote:Op donderdag 27 september 2007 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet mijn postgeschiedenis![]()
( ontroostbaar)
ja hoho, ik ben geen homo, zustert!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
WJ![]()
Jappie is lekeeeeeeeeeeeeekkker![]()
Echt, niet normaal![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja hoho, ik ben geen homo, zustert!
(heeft ie een fotoboek?)
Uhhh.. jaquote:
daar kom ik alleen als de winkel in mijn bejaardentehuis gesloten isquote:Op donderdag 27 september 2007 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij dan niet, v&d medewerkerster?
De tukquote:Op donderdag 27 september 2007 21:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja...ik weet niet, vind het toch een beetje vreemd idee om foto daar te laten staan. voel dan meer voor een foto van je harde plasser in 'de rosie' of 'tuk' te plaatsen, zoals dat vroeger ging![]()
Shit was jij die sukkel voor me met dat looprek ...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
daar kom ik alleen als de winkel in mijn bejaardentehuis gesloten is![]()
oeiiiiiiiiiiiiiii, Jemig man, werkelijk alles valt hier uit mn handen, woorden schieten te kort..........quote:Op donderdag 27 september 2007 21:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
LiefKleinzusje
..vergis je niet...het was jouw username die me in eerste instantie deed gluren
en vervolgens Bommels post die me deed reageren.
![]()
tis dat het slecht is voor mijn imago...maar anders zou ik nu spontaan gaan blozen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
WJ![]()
Jappie is lekeeeeeeeeeeeeekkker![]()
Echt, niet normaal![]()
Heb wel weer andere verslavingen .. maar daar laat ik me me maar niet over uitquote:
cheers, same to uquote:Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oeiiiiiiiiiiiiiii, Jemig man, werkelijk alles valt hier uit mn handen, woorden schieten te kort..........![]()
![]()
Ik lijk wel een loopse puper teef![]()
Ga maar snel douchen en alles weg scheren ( voor dat Gert me snapt)![]()
avond allen, endjoy
![]()
Ps. Ook jullie vrouwen zijn ok hoor, maar nu even geen aandacht, sorry![]()
WJ, fijne avond![]()
Laat de SM-verhalen maar achterwege... flauw... maar je kannut!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb wel weer andere verslavingen .. maar daar laat ik me me maar niet over uit![]()
![]()
jij had allang al in z'n fobo gekeken, geilstra..quote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
Zoooow..heb ook ff gekeken in Jap's fb.... wat een lekkers zit hier toch![]()
Tief nu maar weer op, geile doosquote:Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oeiiiiiiiiiiiiiii, Jemig man, werkelijk alles valt hier uit mn handen, woorden schieten te kort..........![]()
![]()
Ik lijk wel een loopse puper teef![]()
Ga maar snel douchen en alles weg scheren ( voor dat Gert me snapt)![]()
avond allen, endjoy
![]()
Ps. Ook jullie vrouwen zijn ok hoor, maar nu even geen aandacht, sorry![]()
WJ, fijne avond![]()
Echt niet, en wanneer krijg ik 'ns een knappe foto van jou te zien, mr Right?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij had allang al in z'n fobo gekeken, geilstra..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |