quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoiets...ik heb speciaal een 9e zintuig ontwikkeld voor dat soort rommel.![]()
Right back at ya![]()
![]()
![]()
Jij blaft toch ... Oops dat had ik niet mogen zeggenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
(hoeven ze ook niet te weten, hondje van me)
![]()
i hear yaquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien heeft ie eindelijk eens een goede kloon?![]()
Wie moet ik groeten dan .....niemand kent mequote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv!
jappie groet ook niet als ie in de sc komt, is wel opvallend, dat doet de oude republikeinse garde sc-ers niet, want dat is niet cool...![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie moet ik groeten dan .....niemand kent me..en wat meer.......waarom een slowchat vervuilen met nietszeggende bandbreedte verspillende BEW
en WB
posts ?
![]()
Geeft niet mop,quote:Op donderdag 27 september 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf, WJ, Lobo![]()
( ff verblind door Jappert , excuses)
Nee de zuurgraad is ok ...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie ook altijd last van vaginale afscheiding![]()
ach, het gaat om het idee, japskequote:Op donderdag 27 september 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie moet ik groeten dan .....niemand kent me..en wat meer.......waarom een slowchat vervuilen met nietszeggende bandbreedte verspillende BEW
en WB
posts ?
![]()
neej, jij wel?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag heerlijk onverzadigbaar vrouwmens![]()
![]()
![]()
jij dan niet, v&d medewerkerster?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Polonium-120 het volgende:
Zeg dat dan.....goeienavond WJquote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, het gaat om het idee, japskeda's all
Huhquote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb het wel ooit gehad, wat een ellende..
![]()
hoi jappiequote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg dat dan.....goeienavond WJ![]()
Lets skip the smalltalk en vertel door wie en wat ik mij heb laten verleiden alsnog een goeienavondpost te plaatsen.![]()
12 jaar geleden...quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dag heerlijk onverzadigbaar vrouwmens![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |