haha, ben ik niet, zeker van een jaloerse nicht vernomen, muizen****** van me?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooi Ben ik er een keer blijk je homo te zijn![]()
Oiiii Lefning mallerdquote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Jaloerse nicht ? Vertelquote:Op donderdag 27 september 2007 21:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ben ik niet, zeker van een jaloerse nicht vernomen, muizen****** van me?![]()
Jappie is een lurker...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedankt he kloothommel.....nu heb ik weer een uur speel/slachttijd gemist wegens het teruglezen van die onverteerbare pulp.![]()
wat moeten jullie dan allemaal vertellen wat niet gewoon hier kanquote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef Soury het volgende:
Nou kappe met die pm's moest al preventief ruimen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef Soury het volgende:
Nou kappe met die pm's moest al preventief ruimen![]()
misschien heeft ie eindelijk eens een goede kloon?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag me af waar die lokeend is gebleven![]()
Niks meis heb nog never een pm van die grote bek gehadquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat moeten jullie dan allemaal vertellen wat niet gewoon hier kan![]()
Goed! Wat heb je gedaan vanmorgen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lobasca, hoe is het, wijffie? was lekker vanochtend!
hoi buuv!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie is een lurker...![]()
Jappie![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
da's dan weer jammer...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks meis heb nog never een pm van die grote bek gehad![]()
gewerkt en aan de aderen op je borsten gedacht...quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed! Wat heb je gedaan vanmorgen?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
dat hebben zij toch niet nodig?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi buuv!
jappie groet ook niet als ie in de sc komt, is wel opvallend, dat doet de oude republikeinse garde sc-ers niet, want dat is niet cool...![]()
Gaan we katten?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gewerkt en aan de aderen op je borsten gedacht...![]()
Ach Mannenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's dan weer jammer...![]()
wel beloven niets doen..![]()
![]()
Zoiets...ik heb speciaal een 9e zintuig ontwikkeld voor dat soort rommel.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie is een lurker...![]()
Jappie![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Flappiequote:Op donderdag 27 september 2007 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedankt he kloothommel.....nu heb ik weer een uur speel/slachttijd gemist wegens het teruglezen van die onverteerbare pulp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |