Ja, diequote:
Hehe. Ongeveer 180 ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef Deansensitized het volgende:
Denk dat ik aan twee misschien nog wel te weinig heb![]()
Hoeveel past er in één Benno?
Edit:
180, nee, dat word em niet. Heb er 4 nodig
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb te weinig CD's om 2 benno's te vullen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan moet je ze nu kopen, en niet pas als je genoeg hebt zodat ze helemaal vol zitten
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb te weinig CD's om 2 benno's te vullen
Ik heb hem nog gewoon op plaat (later natuurlijk wel de CD erbij gekocht).quote:
Traantje wegpinktquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb hem nog gewoon op plaat (later natuurlijk wel de CD erbij gekocht).
Ach, wat waren de jaren '80 toch een paradijs voor opgroeiende metalheads
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Menschen, ik ben de meest trotse unit ooit, want mijn beste vriendinnetje zingt op de volgende Ayreon!.
Dream Theater en Symphony X trouwens ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef lifeblind het volgende:
Sodeju, Dark Tranquillity heerste ontzettend vanavond in Den B osch! \m/
Yep. Ze is nummer 16.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef Soli het volgende:
[..]
staat er al een sample van 'mysterious singer ...' op de site?
Had ik nou toch maar een handtekening gevraagdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:14 schreef Witchfynder het volgende:
Menschen, ik ben de meest trotse unit ooit, want mijn beste vriendinnetje zingt op de volgende Ayreon!.
lol, dat vindt ik dus echt niet kunnen he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:00 schreef Djaser het volgende:
Bij Thin Lizzy was dat ook niet anders hoor.
Nog niet kunnen luisteren, snel maar eens doen dan.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
^ Beste album van 2007. Geen grap!
Edit: Nog mensen die 25 oktober naar Enslaved en Keep of Kalessin gaan (doornroosje Nijmegen)?
Death live heerscht wel zo verschrikkelijk!!quote:
En daarnaast een sympathieke gozer. Eeuwig zondequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:57 schreef frnzl het volgende:
Chuck was een meester!
Mijne heeft ook altijd wel wat metal, het probleem is alleen dat die Radioheadfiguren altijd in de meerderheid zijn en dus die hele lijst domineren.....dus als alle stamgasten hier nou eens hun best gaan doen moeten we Slayer ofzo toch wel in de top 10 kunnen krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef Djaser het volgende:
Ik heb vorige keer nog gestemd met een top van alleen maar hard rock/metal albums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |