Idd en voor een keer hoop ik dat ze dat idd ook doetquote:Op donderdag 27 september 2007 00:04 schreef Yollie het volgende:
Natasja heeft heel wat te melden morgen aan Brian.
Dat hoeft niet eens slecht te zijn, als ze maar goed laat doordringen dat ze meer denken aan voor Huub en Lieke te kiezenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:04 schreef Yollie het volgende:
Natasja heeft heel wat te melden morgen aan Brian.
ehm waren zijn eigen woordenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:06 schreef lorence1 het volgende:
grapje van lieke: ze belde en zei ik wil graag mijn 24 uur aanvragen. huub schrok zich helemaal de tering
Zat ik ook al aan te denken, maar dat doet Huub niet omdat hij oprecht een hekel heeft aan Brianquote:Op donderdag 27 september 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
Als Huub en Lieke slim zijn, lichten ze nu gewoon Brian in .
Dan onstaat er tweespalt in dat 5-tal
ja.... niet zo slimquote:Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef Stupidisco het volgende:
dit lijkt me toch niet slim, nu kunnen ze toch dubbelspel spelen tegen Huub en Lieke
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. ik weet wat over Amanda ..maar jij ben er beter in om dat te gebruiken tegen haar
Dit is niet goed voor Huub
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:13 schreef BarryK het volgende:
Kut! dit is klote... Huub geeft nu zelf aan dat Jaap t moet vertellen aan Brian (nep)...
Vertel! Wat gebeurt er?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:15 schreef Stupidisco het volgende:
dit lijkt me toch niet slim, nu kunnen ze toch dubbelspel spelen tegen Huub en Lieke
misschien is dat maar beter ook..quote:Op donderdag 27 september 2007 00:16 schreef Yollie het volgende:
Ja maar Brian weet na zondag toch alles van zijn familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |