You are a darling, lekker snel en een top TT:*quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef Desii het volgende:
volgt
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Je kan heel goed aan Jaap zijn gezicht zien, dat hij flink over de pis is!
Doordat Jaap de brief verscheurd heeft en in de vijver heeft gegooid, kan niemand meer bewijzen, volgens Jaap, dat Huub er iets achterop geschreven heeft.
Jaap baalt![]()
![]()
![]()
denk dat de enige die daar wakker van zou liggen is dennixquote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef pullup het volgende:
Die nieuwe relnicht houd ook al van teasenHij had Huub toch even tuk door te melden dat hij niet meer weg zou gaan
Huub heeft de brief toen hij achter de piano zat aan Lieke voorgelezen...achterop had hij allemaal aantekeningen gemaakt...helemaal vol ermee....dat was de brief die hij had uitgeprint....er zijn dus beelden van....deze brief heeft Jaap uit Huub zijn handen gegrist,verschuurd en in de vijver gegooid......quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Je kan heel goed aan Jaap zijn gezicht zien, dat hij flink over de pis is!
Doordat Jaap de brief verscheurd heeft en in de vijver heeft gegooid, kan niemand meer bewijzen, volgens Jaap, dat Huub er iets achterop geschreven heeft.
Jaap baalt![]()
![]()
![]()
Raar? Het zijn de enige sociale mensen in dat hok.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat Huub en Lieke altijd het personeel vermaken.
[COS#2537] Knallen met DenNix!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:40 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft er iemand enig idee waar een cap zou kunnen staan waar huub de uitgeprinte brief aan lieke laat zien en lezen??
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar? Het zijn de enige sociale mensen in dat hok.
Amanda heeft haar stem terug.![]()
De stembanden van Amanda zitten dus in haar voeten, ze kan weer praten na de voetmassage.quote:
Er volgt zo een owwwwkeeeejjjjquote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda snapt er geen kont van, zo te zien.....
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heerlijk, een boete voor Jaap. Nog meer geld kwijt, nog meer kilo's er aan. Ik gun het hem, de smeerlap.
Ik gun het Jaap ook!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heerlijk, een boete voor Jaap. Nog meer geld kwijt, nog meer kilo's er aan. Ik gun het hem, de smeerlap.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Er volgt zo een owwwwkeeeejjjj![]()
Screamquote:
Tuurlijk niet maar dat vertelde hij gewoon voor de streamer's.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef STAP01 het volgende:
Hij was toch het wachtwoord vergeten?
Slaaf zequote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuste Fok! Om 4 uur mag ik weer de economie gaan versterken.![]()
Meer een Angstjaap!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef lorence1 het volgende:
en wie is dit pinokkiojaap? drAAIjaap? brianjaap?
Dat zijn toch geen tijden meer!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuste Fok! Om 4 uur mag ik weer de economie gaan versterken.![]()
Jaap liegt dwars door z'n tanden heen!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
Jaap gaat bellen... vanwege diefstal van een brief uit z'n la... Wat een lafbek.
Lieke hou je bek je onkracht dat Jaap een ton boete moet hebben. Daar raak je Jaap juist keihard mee.... Vorige keer ging ie ook helemaal stuk.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef kybe het volgende:
Watttttt heeft die febo gezegd????/Niet miljonaires like????
Achtelijke mongolen ik kijk al maanden naar die achtelijke bende van 5,en dat is wel miljonaires like????????
en terechtquote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Huub "dan ga ik alles verscheuren van hem wat ik kan vinden"
als reactie op de Febo
Mee kijken onder de douche en op de wc is veel meer miljonairstijlquote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef kybe het volgende:
Watttttt heeft die febo gezegd????/Niet miljonaires like????
Achtelijke mongolen ik kijk al maanden naar die achtelijke bende van 5,en dat is wel miljonaires like????????
Ook zo verschrikkelijk dom om dat uit te spreken... Speltechnisch zeer zwak....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap liegt dwars door z'n tanden heen!
Lieke denkt dat er geen boete gaat komen en als dat niet zo is gaat Huub alle brieven verscheuren, alles, alles, alles..............![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
FEBO: You Suck ! Big Time !
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
Lullig van de Febo dat ze hier niks mee doen
As usual....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
Of liggen rukken in de jacuzziquote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mee kijken onder de douche en op de wc is veel meer miljonairstijl![]()
Mooiquote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
wiwcawdo zie we niet meer terug.....
Wat moest deze gast uberhaupt in de villa..... mensen zijn bezig een spel te spelen en meneer blaat er gewoon doorheen..... Ik krijg altijd de kriebels van mensen die zo overdreven homo zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef lorence1 het volgende:
waarom mag die butler op 23.00 al weg?
Gezien de uitzending van vandaag is het natuurlijk niet vreemd.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke had net met de febo gesproken en jaap ook.Lieke heeft als reactie gekregen:niet miljonairs like en de reactie voor Jaap was kinderachtig.quote:
Ik zie de Febo hem nog wel als vrouw terugsturen om 0:00quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
wiwcawdo zie we niet meer terug.....
jaap is gewoon weer dik aan het toneelspelenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:10 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat nu Brian de schuld geven.........
Nieuwe ronde, nieuwe zetten...........
Als dit item maar lang genoeg doorgaat... wordt het toch vanzelf een item...?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke had net met de febo gesproken en jaap ook.Lieke heeft als reactie gekregen:niet miljonairs like en de reactie voor Jaap was kinderachtig.
Understament of the focking year.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef Nostalgist het volgende:
Vertel jij eerst maar over de filmquote:Op woensdag 26 september 2007 23:10 schreef PimBorne het volgende:
Jongens.. wat is er allemaal gebeurd met de brief.. heb het ff gemist, was fiilm kijken
Ja...en van begin tot het eind....met ondertiteling..quote:Op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar over de film![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als Lieke nu even ergens een boek gaat lezen ofzo, dan komt hier misschien iets uit.
hoezo?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als Lieke nu even ergens een boek gaat lezen ofzo, dan komt hier misschien iets uit.
Lieke is net zo saai als Sylvia met één verschil Sylvisaai hield meestal gewoon haar mond dicht.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap irriteert zich snel aan haar en Huub kan hem veel beter alleen bespelen.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef riri het volgende:
[..]
hoezo?
lieke zegt heel belangrijke dingen
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Vertel jij eerst maar over de film![]()
Haha... was '50 first dates', gewoon beetje tijdverdrijf dus..quote:Op woensdag 26 september 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...en van begin tot het eind....met ondertiteling..![]()
Het hele briefgedoe.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef marky het volgende:
Waar gaat het nu over. Het verscheuren van de brief is niet Miljonairslike of de hele opzet van Huub? of het erover bellen met achter?
Ach, sommige mensen zijn saai, andere mensen zijn zeikerds... doe mij maar saai, dat is niet half zo irritant als gezeik over saaiheid.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Lieke is net zo saai als Sylvia met één verschil Sylvisaai hield meestal gewoon haar mond dicht.
St. = Satan.....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Understament of the focking year.
I hate St.Brian and I love Huub.
Echt niet, die lult straks alles weer door, let maar opquote:Op woensdag 26 september 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
Jaap is volledig de weg kwijt, heerlijk.![]()
Johannes 13: 1-30quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De stembanden van Amanda zitten dus in haar voeten, ze kan weer praten na de voetmassage.
Brian zegt dat ze nu beter even niet op pumps kan lopen, Raakt ze haar spraak dan weer kwijt?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zijn saai, andere mensen zijn zeikerds... doe mij maar saai, dat is niet half zo irritant als gezeik over saaiheid.
en anders z n familieleden tijdens z n 8 uur welquote:Op woensdag 26 september 2007 23:17 schreef mazaru het volgende:
Dit zal Natasja heel interessant vinden om morgen aan Brian te vertellen
Sylvia was echt een schatjequote:
Doe mij maar iemand die af en toe zeikt maar wel het spel speelt dan iemand die saai is en ook het spel niet speelt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zijn saai, andere mensen zijn zeikerds... doe mij maar saai, dat is niet half zo irritant als gezeik over saaiheid.
Lieke zei eerder tegen Huub dat er een brief over brieven binnen komt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
Jaap: Brian gaat eerder ten onder dan ik..... Jaap lijkt het al op re geven.... wat een sukkel om een brief helemaal de weg kwijt.... Nu die boete nog.
Met alle respect maar ik vond Sylvia een stuk boeiender dan nix en Nadia en Amanda... dus waarom zij het veld heeft moeten ruimen is me tot op de dag van vandaag niet duidelijk. Tussen de plagerijtejes tussen Huub en Sylvia zat vele malen meer spanning en liefde dan welk stelletje dan ook maar nu daar in het huis.quote:
I miss her....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Na haar vertrek ben ik ongeveer gestopt met DGK
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
en anders z n familieleden tijdens z n 8 uur wel![]()
laat jaap zich lekker irriterenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Jaap irriteert zich snel aan haar en Huub kan hem veel beter alleen bespelen.
Febo gaat niets doen. De Febo vind het hele verhaal van vanavond (wat werkelijk genieten was) helemaal niet interessant voor TV.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef Yollie het volgende:
Ik heb net alles terug gelezen maar het is me onduidelijk wat er met de brief is gebeurd en wat de febo ngaat doen. kan iemand aub korte uitleg geven.
Toen is DGK gestopt. Het is nu meer een soort van Temptation Island.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Na haar vertrek ben ik ongeveer gestopt met DGK
![]()
hebben we nu een COS met allemaal zwijmelende mannen over Sylvia?quote:
Hear ! Hear !quote:Op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
Lieke heeft het uitstekend gedaan vanavond.
Prima partner
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
hebben we nu een COS met allemaal zwijmelende mannen over Sylvia?
Leuk.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef 2live het volgende:
[..]
hebben we nu een COS met allemaal zwijmelende mannen over Sylvia?
Leuk.![]()
Dank! dan ben ik weer bij, het was met terug lezen niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Febo gaat niets doen. De Febo vind het hele verhaal van vanavond (wat werkelijk genieten was) helemaal niet interessant voor TV.
Ja hoor, dat kan ik welquote:Op woensdag 26 september 2007 23:20 schreef Yollie het volgende:
Ik heb net alles terug gelezen maar het is me onduidelijk wat er met de brief is gebeurd en wat de febo ngaat doen. kan iemand aub korte uitleg geven.
alleen het vreemde is dat voordat hij hem verscheurde dat niet ff meldequote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Febo gaat niets doen. De Febo vind het hele verhaal van vanavond (wat werkelijk genieten was) helemaal niet interessant voor TV.
Huub had een tekst van Jaap op de PC gevonden (PC is algemeen bezit).
Huub heeft die geprint en er achterop geschreven. Daar door is het privé bezit (fysieke papier)
Jaap heeft die afgepakt en verscheurd.
Jaap beweert bij hoog en laag dat die brief uit zijn la is gestolen.
Huub zegt "leugenaar"
Jaap zegt "dan heeft iemand anders die gestolen"
(Brian??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |