Slaaf zequote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuste Fok! Om 4 uur mag ik weer de economie gaan versterken.![]()
Meer een Angstjaap!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef lorence1 het volgende:
en wie is dit pinokkiojaap? drAAIjaap? brianjaap?
Dat zijn toch geen tijden meer!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tuste Fok! Om 4 uur mag ik weer de economie gaan versterken.![]()
Jaap liegt dwars door z'n tanden heen!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
Jaap gaat bellen... vanwege diefstal van een brief uit z'n la... Wat een lafbek.
Lieke hou je bek je onkracht dat Jaap een ton boete moet hebben. Daar raak je Jaap juist keihard mee.... Vorige keer ging ie ook helemaal stuk.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef kybe het volgende:
Watttttt heeft die febo gezegd????/Niet miljonaires like????
Achtelijke mongolen ik kijk al maanden naar die achtelijke bende van 5,en dat is wel miljonaires like????????
en terechtquote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
Huub "dan ga ik alles verscheuren van hem wat ik kan vinden"
als reactie op de Febo
Mee kijken onder de douche en op de wc is veel meer miljonairstijlquote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef kybe het volgende:
Watttttt heeft die febo gezegd????/Niet miljonaires like????
Achtelijke mongolen ik kijk al maanden naar die achtelijke bende van 5,en dat is wel miljonaires like????????
Ook zo verschrikkelijk dom om dat uit te spreken... Speltechnisch zeer zwak....quote:Op woensdag 26 september 2007 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap liegt dwars door z'n tanden heen!
Lieke denkt dat er geen boete gaat komen en als dat niet zo is gaat Huub alle brieven verscheuren, alles, alles, alles..............![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |