abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:47:50 #101
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_54055403
Gokken
Wedden
- verwijderd door admin -
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:11:46 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_54055752
Bizar eigenlijk dat je aan gokken verslaafd kunt raken.
Wat is de kick

Winnen -dat is vrijwel onmogelijk- of de omgeving?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54055882
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:11 schreef APK het volgende:
Wat is de kick

Zwakke persoonlijkheden, de kick van risico lopen schijnt er mee te maken te hebben, en het maakt ze eigenlijk niet uit of ze winnen of niet.
Hoe meer risico hoe beter, hoe groter de adrenalinestroom.

Met voldoende zelfrespect zouden ze boven zichzelf uit moeten kunnen stappen, en het achter zich laten, maar zelfs dat lukt ze niet.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:21:21 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_54055919
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:19 schreef henkway het volgende:

de kick van risico lopen schijnt er mee te maken te hebben
Ga dan lekker 'Allah is een geitenneuker' schreeuwen in Amsterdam West, is nog goedkoper ook.
pi_54060071
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:21 schreef APK het volgende:

[..]

Ga dan lekker 'Allah is een geitenneuker' schreeuwen in Amsterdam West, is nog goedkoper ook.
Ja maar dat durven ze dan weer niet
pi_54061166
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:11 schreef APK het volgende:
Wat is de kick

Die kille berekening valt volledig weg als je een keertje wint. Juist het gegeven dat alle beurten van elkaar onafhankelijk zijn betekent dat je de volgende keer wéér kunt winnen, en - aaaah, jammer - maar als het de volgende keer wél goed maakt heb je al je verlies in één klap terug!
De kick is dat je af en toe natuurlijk wel degelijk een klapper maakt. Die kille berekening over de lange termijn wordt ondergesneeuwd door de kick als je wél wint.
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:43:16 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_54065222
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 22:51 schreef mgerben het volgende:

Die kille berekening valt volledig weg als je een keertje wint. Juist het gegeven dat alle beurten van elkaar onafhankelijk zijn betekent dat je de volgende keer wéér kunt winnen, en - aaaah, jammer - maar als het de volgende keer wél goed maakt heb je al je verlies in één klap terug!
De kick is dat je af en toe natuurlijk wel degelijk een klapper maakt. Die kille berekening over de lange termijn wordt ondergesneeuwd door de kick als je wél wint.
Ah, okay.
Op die manier.

Ik ben benieuwd.

pi_54074334
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, okay.
Op die manier.

Ik ben benieuwd.

[ afbeelding ]
Kijk dat werkt al beter dan gokken
pi_54074632
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef jmac het volgende:
[..]
Bij mijn buren en verderop hebben ze al enkele keren ingebroken en de politie zegt dat het meestal verslaafde gokkers zijn, en ze vermoeden wie het geweest kunnen zijn, het is erg als je zover moet gaan om (je) geld te kunnen vergokken, dat je je baan en alles kwijt kunt raken.
  zondag 21 oktober 2007 @ 20:02:46 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_54075902
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:39 schreef jmac het volgende:

Omdat dit een serieus topic is -en ik eigenlijk reageerde vanwege mijn opmerking dat ik niet snap dat mensen aan gokken verslaafd kunnen raken- moet ik wel even opmerken dat mijn winst niet 450 euro was maar 'slechts' 80 euro aangezien ik Heerenveen weer op een andere site aangeboden had voor een lagere odd.

Een beetje zoals handelen in opties.

Tijdens de wedstrijd was ik gewoon aan het werk en toen ik de uitslag zag moest ik even glimlachen, geen euforische reactie te bekennen.

Als ik de overwinning van Heerenveen niet ingedekt had dan had ik misschien wel die adrenaline-rush gehad, zeker omdat dat doelpunt in de laatste minuut gescoord werd, maar daar heb ik als niet verslaafde geen behoefte aan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')