quote:Op woensdag 26 september 2007 20:33 schreef jobosrulez het volgende:
Jong telstar - Nac 1 - 1
Kozakken NVBquote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef jobosrulez het volgende:
Het wil nog niet echt op teletekst verschijnen
Nu wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef jobosrulez het volgende:
Ah het staat er op.. PSV gaat denk ik voor penalties Eerst spelen ze Jong Heerenveen helemaal leeg en dan slaan ze toe met de pingels.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef jobosrulez het volgende:
Kopen!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Jasza het volgende:
36. Fraaie aanval van Kozakken Boys. Solmaz speelt zichzelf fraai vrij. Het schot zeilt rakelings over.
OEEEEI.
Nee, klopt. Maar ik vind het zo zielig voor die beste man.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Noshiba het volgende:
hij kan de vlag heel goed beheren maar het lopen gaat wat minder (of denk ik nu tever door?)
Ik heb me gisteren ook best vermaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef pekel het volgende:
Nu al een leukere bekeravond dan gister.
Maffie, ken jij een Just uit Hoorn?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:40 schreef Noshiba het volgende:
hij kan de vlag heel goed beheren maar het lopen gaat wat minder (of denk ik nu tever door?)
ehm jawel watdan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Maffie, ken jij een Just uit Hoorn?![]()
ja, haverman?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Hehe, gewoon was benieuwd, krullen inz e haar?![]()
Dan ga ik het hele seizoen een foto van hem als usericon gebruikenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Alves schakelt vanavond psv uit en verslaat zondag feyenoord.
Kiezen tussen twee kwaden. Ik hoop maar op een mooie wedstrijd met veel blessures voor feyenoord.quote:
opassen he de ajacieden uit hoorn moeten oppassen voor de mensen misschien wijken ze wel uit naar nibbik!quote:
Mediawet. Verplicht zoveel muziek ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
En eerder zegt ie tegen mij :quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:34 schreef BonJovi het volgende:
Wat een loser ben je ook Feyenoord niet aan moedigen maar de tegenstander van Ajax
Haha prachtig, issie een vriend van je dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ja, haverman?
waarom heeft radio 1 met zoveel wedstrijden nog steeds muziek tussendoor?
Neuh, ik heb ooit bij em in t voetbalteam gezeten en bij hem op school gezeten voorderest niet echt wat mee ofzo, waar ken jij hem van dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha prachtig, issie een vriend van je dan?![]()
Mwoah competitie wint PSV toch al, ik denk dat Feyenoord voluit voor de beker moet gaan, dan kun je dit jaar tenminste eindelijk weer eens iets winnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef HeatWave het volgende:
Laat feyenoord maar lekker winnen. Ze hebben al de "mazzel" geen europees voetbal te spelen, als ze er nu uit liggen kunnen ze zich helemaal op de competitie richten...
Hehe ok, is achterneef van me beste mattiequote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ooit bij em in t voetbalteam gezeten en bij hem op school gezeten voorderest niet echt wat mee ofzo, waar ken jij hem van dan?
maar daarvoor zei ik JAAAAA Heitingaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En eerder zegt ie tegen mij :
[..]
Ik kan nog niet juichen voor m'n clubquote:Op woensdag 26 september 2007 20:47 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar daarvoor zei ik JAAAAA Heitinga
9/10e uit hoorn is voor ajax of voor ajax gewest en nu azer maarja veel komen er niet voor uit xD alhoewel we er zaterdag wel 1 geslagen ehbben die er voor uit kwamquote:Op woensdag 26 september 2007 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ok, is achterneef van me beste mattie![]()
Is wel een chille gozer, gelukkig wel voor Ajax hehe![]()
Tegen zo'n team kun je ook niet goed spelen, die gaan gewoon met z'n 10-en voor het doel staanquote:
Hehe, tsjaquote:Op woensdag 26 september 2007 20:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
9/10e uit hoorn is voor ajax of voor ajax gewest en nu azer maarja veel komen er niet voor uit xD alhoewel we er zaterdag wel 1 geslagen ehbben die er voor uit kwam(voor ajax nog wel)
Zo is dat. Ik snap dat gezeik nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Best knap van Ajax, weer de nul gehouden tot aan de rust
Wat je zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:50 schreef Suijk het volgende:
Nu mag de Alves show beginnen.
En de Urzaiz show ook.
Een Ajacied die Utrecht aanmoedigtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:50 schreef Noshiba het volgende:
UTREGG!!!!
KB heeft al kansen gehad ook....quote:Op woensdag 26 september 2007 20:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tegen zo'n team kun je ook niet goed spelen, die gaan gewoon met z'n 10-en voor het doel staan
een feyenoorder die niet eens op z'n eigen wedstrijd letquote:Op woensdag 26 september 2007 20:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een Ajacied die Utrecht aanmoedigt
Een Feyenoorder die Kozakken Boys aanmoedigtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:51 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een Ajacied die Utrecht aanmoedigt
Die is 3 minuten bezig kneus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
een feyenoorder die niet eens op z'n eigen wedstrijd let![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
Verrassende tussenstanden:
Jong St. Telstar - NAC 1-1
ONS Sneek - FC Zwolle 1-1
Be Quick ' 28 - ADO Den Haag 0-0 (kan je eruit laten verbaas me nergens meer van met ado xD )
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die is 3 minuten bezig kneus.
ADO is toch niet verrassendquote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
Be Quick ' 28 - ADO Den Haag 0-0
Wiljanquote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
Kan ik beter aan jou vragen tyfuskneusquote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die Kozakken Boys aanmoedigt![]()
![]()
![]()
Serieus, hoe oud ben jij.
Tussenstand ADO is niet bepaald verrassendquote:Op woensdag 26 september 2007 20:52 schreef pekel het volgende:
t gaat nu om t princiepe dat feyenoord er gewoon uit moet maakt ons t uit door wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen nare jongen
De relatie Utrecht - Ajax is toch wat anders dan KB - Feyenoord (voor zover die bestaat).
Mooi hoor, het stadseboerenvolk moet zich weer eens van scheldwoorden bedienen om een slap punt te maken...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen tyfuskneus
De relatie Utrecht - Ajax is toch wat anders dan KB - Feyenoord (voor zover die bestaat).
Zeg gast, ik vroeg het eerst!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Had jij niet in het stadion moeten zitten? Plek zat nog daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
t gaat nu om t princiepe dat feyenoord er gewoon uit moet maakt ons t uit door wie?
Kan niet, want hij is bang voor alle Feyenoord-fans, die hem in elkaar zullen slaan omdat hij in z'n broek had gepist nadat Feyenoord eindelijk weer eens won.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had jij niet in het stadion moeten zitten? Plek zat nog daar.
Had jouw club niet in het bekertoernooi moeten zitten? Matige clubs zat daar.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Had jij niet in het stadion moeten zitten? Plek zat nog daar.
Hij doet maar, als ik tussen die 2 moet kiezen is het ook vrij makkelijk hequote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.
Ohjawel hoor, wat maakt het nou uit of men ajax vriendjes dat niet of wel doen? IK doe het wel!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar dan nog ga je Utrecht niet aanmoedigen, vraag dat maar eens aan je Ajax-vriendjes.
Opletten zakkenwasser, we spelen morgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Had jouw club niet in het bekertoernooi moeten zitten? Matige clubs zat daar.
Ontwijk de vraag dan nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Booooomquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Opletten zakkenwasser, we spelen morgen.
En die matige club won vorig jaar anders wel met 4-1 van die havenarbeiders.
Oja, en in die bouwval was het 0-0.
Ga nu maar naar je cluppie kijken
Hij is munitie aan het zoeken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
Bijtanque in de rust.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
Legioen bestaat al jaren niet meer manquote:Op woensdag 26 september 2007 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Je hoort alleen de Utrecht supporters, mooi dat legioen, en maar zeuren over de Arena.
En jij bent?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef TornadoDK het volgende:
Negeer loekie nog toch eens.
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar is EL TANQUE?!
+ dat ene liedje constantquote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Legioen bestaat al jaren niet meer man
Stijgende lijn, absoluut.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.
26. Boonstoppel haalt Urzaiz naar de grond. Ajax verdient een penalty.
7. Suarez verzorgt opnieuw de voorzet. Urzaiz kopt de bal naast.
4. Suarez komt op over rechts. De voorzet wordt op doel gekopt door Urzaiz.
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?quote:
Heldquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
32. Urzaiz kopt de bal van afstand naast het doel.
26. Boonstoppel haalt Urzaiz naar de grond. Ajax verdient een penalty.
7. Suarez verzorgt opnieuw de voorzet. Urzaiz kopt de bal naast.
4. Suarez komt op over rechts. De voorzet wordt op doel gekopt door Urzaiz.
Discussiequote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Ik doe geen doodsverwensingen hier.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Tijdens Feyenoord-Utrecht zingen: "Wie niet springt die is een jood" , toppunt van domme supporters
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij is munitie aan het zoeken.
Omdat Happel en die andere mafkezen er altijd zitten zou ik er ook altijd moeten zijn?quote:
Vond het ook wel passend, stadsboeren. Ze wonen in een stad maar zijn toch domme lompe boeren.. best knap opzichquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Tijdens Feyenoord-Utrecht zingen: "Wie niet springt die is een jood" , toppunt van domme supporters
Die kneus riep op tot negeren dus wij ontwijkt er nou een discussie?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik heb t gevoel dat je de discussies/vragen aan t ontwijken bent?![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Seizoenkaarthouder en Excelsior-fan Leon de Bruin vlagt nu bij Excelsior - VVV.
Wtfquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
dat zal VVV leuk vinden dan, een partijdige grensquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Hebben ze geen grens ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Excelsior supporter met papieren gaat vlaggen
Ze kunnen het in elk geval wel gezellig samen zingenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
Radio 1quote:Op woensdag 26 september 2007 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hebben ze geen grens ofzo?
En hoe weet je dat, is het ergens op?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Kom pas net weer thuisquote:Op woensdag 26 september 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is het toch al een tijdje?
Die spelen morgen. Hoeveel werd het vorig seizoen in Almelo? Over matige clubs gesprokenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet opquote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die spelen morgen. Hoeveel werd het vorig seizoen in Almelo? Over matige clubs gesproken
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
Ik vergeet gewoon helemaal dat Ajax ook speelt![]()
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat had ik al geopperd, maar hij reageert er niet op
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax speelt ook niet. Het is Urzaiz tegen Kozakken Boys.
Sja, ik zie hem de winnende tegen Ajax ook nog wel maken. Henk, je bent een loser.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weer Perez.
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij hetzelfde gepost had. Had nog niet teruggelezen. Ach, Malibu maakt zichzelf met de dag belachelijker. Het is niet voor niets dat zelfs de feyenoorders zich voor hem schamen
Dubbele hattrickquote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Rumille het volgende:
Urzaiz scoort zo een hattrick.
Dat zijn alle Feyenoorders toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Kijk eens, wat een sensatie in Werkendam deze man.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef Roflbroek het volgende:
53. Koswal verdient een corner. De hoekschop van Samuel levert de Werkendammers niets op. Urzaiz kan uitverdedigen.
Jij bent het wel eens met Ten Cate en Van Geel?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
gaat het nu zo heel het seizoen, steeds als perez een keer scoort.
het is fucking jong heerenveen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zijn alle Feyenoorders toch?
Dé Leo Koswal??!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef Roflbroek het volgende:
53. Koswal verdient een corner. De hoekschop van Samuel levert de Werkendammers niets op. Urzaiz kan uitverdedigen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
'de Feyenoorders' hier zijn mensen die serieus van mening zijn dat jij en je mede-supporters een baksteen naar hun kop moeten krijgen, en geweld bij voetbal hoort. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, het is fucking kozakken boys.....en die hebben geen Alves lopen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
gaat het nu zo heel het seizoen, steeds als perez een keer scoort.
het is fucking jong heerenveen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is fucking kozakken boys.....en die hebben geen Alves lopen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dirkie are you watching?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Noshiba het volgende:
3-0 ddanny koeff
nee, maar nu weten we het wel. We hoeven het hier toch niet elke wedstrijd over te hebben. Get the fuck over it.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent het wel eens met Ten Cate en Van Geel?
He dit is niet des Ajax, je hoort te zeggen : "Feyenoord moet winnen, dan kunnen wij ze weer met 5-0 verslaan want wij zijn uiteraard de beste".quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef denthemen het volgende:
Oh wat gun ik Feyenoord een vroege uitschakeling, een crisis, en heel veel doorgeknipte seizoenkaarten
Want, alves houdt achterin alle ballen tegen???quote:Op woensdag 26 september 2007 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zie ik idd nog best gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, bij PSV barst de Lazovic- en Perez-bom ook echt nog wel dit seizoen... gewoon even geduld hebben
Kan je het begrijpen? Ik niet. Fontein zei tegen de jongens die in Zagreb waren dat het vertrek van Sneijder er al maanden aan zat te komen. Waarom zou je dan de beste vervanger voor Sneijder ook verkopen? Belachelijk van Ten Cate en Van Geel. Wát een idioten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
nee, maar nu weten we het wel. We hoeven het hier toch niet elke wedstrijd over te hebben. Get the fuck over it.
Daarbij kan ik me er wel iets bij voorstellen. We hadden Sneijder al, plus Perez wilde spelen en dat hele neger incident. alles bij elkaar kan ik wel begrijpen waarom hij weg is.
Alleen kut dat hij naar psv is.
Elk jaar winnen van jullie begint te vervelenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
He dit is niet des Ajax, je hoort te zeggen : "Feyenoord moet winnen, dan kunnen wij ze weer met 5-0 verslaan want wij zijn uiteraard de beste".![]()
"Kan geen" toch ?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef HeatWave het volgende:
"feyenoord mag een liedje zingen".
Hoe vaker je het zegt, hoe eerder het wellicht uitkomtquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, bij PSV barst de Lazovic- en Perez-bom ook echt nog wel dit seizoen... gewoon even geduld hebben
Nee, maar Jong Heerenveen is echt wel een tikje beter dan KB, EN ze hebben Alves ook nog eens lopen. En toch is het al 0-3. En Ajax moet het van 1 lousy pingel hebben...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Want, alves houdt achterin allen ballen tegen???
En die DVD's van 2005 zijn ook niet echt meer van waarde.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Elk jaar winnen van jullie begint te vervelen
Dat dus, en elke keer als Perez scoort gaat mijn bloed koken van woede jegens HtC en v geel.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan je het begrijpen? Ik niet. Fontein zei tegen de jongens die in Zagreb waren dat het vertrek van Sneijder er al maanden aan zat te komen. Waarom zou je dan de beste vervanger voor Sneijder ook verkopen? Belachelijk van Ten Cate en Van Geel. Wát een idioten.
Ga je ook zo praten als PSV uit met maar 2-0 wint bij de Graafschap?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar Jong Heerenveen is echt wel een tikje beter dan KB, EN ze hebben Alves ook nog eens lopen. En toch is het al 0-3. En Ajax moet het van 1 lousy pingel hebben...
En dat is triest.
Dat heet resultaatvoetbal in Henks jargon, heeft hij afgekeken van Aad Resultaat.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar Jong Heerenveen is echt wel een tikje beter dan KB, EN ze hebben Alves ook nog eens lopen. En toch is het al 0-3. En Ajax moet het van 1 lousy pingel hebben...
En dat is triest.
Man, hij heeft niet eens de kans gehad om een fout te makenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Al zover in de 1e helft en nog geen Grandelletje?
Zolang jullie niet op doel schieten gaat er niks verkeerd.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Al zover in de 1e helft en nog geen Grandelletje?
het kan zeker ook nooit lang meer duren tot die vervelende van persie bij arsenal herrie gaat schoppen... was bij feyenoord immers ook zoquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik het allemaal mee eens. maar het ging over dat Perez gezeur. en daarom zei ik: het is maar jong heerenveen. dat Ajax kut speelt heeft daar niets mee te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is triest.
Doe er wat mee joh, ga je goudvis voeren ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, en elke keer als Perez scoort gaat mijn bloed koken van woede jegens HtC en v geel.
Das WEER een stapje hoger..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ga je ook zo praten als PSV uit met maar 2-0 wint bij de Graafschap?
Ik vind dat ie wel een punt heeft. PSV heeft weer eens perfect ingekocht, terwijl Ajax met Collin e.d. aan komt zetten. Daar word je als supporter toch woedend om?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Doe er wat mee joh, ga je goudvis voeren ofzo.
wat was toch sowieso duidelijk dat ten cate hem niet mocht en hem dus evengoed niet veel zou opstellen. Daarom vind ik het logisch dat hij verkocht is.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan je het begrijpen? Ik niet. Fontein zei tegen de jongens die in Zagreb waren dat het vertrek van Sneijder er al maanden aan zat te komen. Waarom zou je dan de beste vervanger voor Sneijder ook verkopen? Belachelijk van Ten Cate en Van Geel. Wát een idioten.
is het ergens op de radio ??quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef Roflbroek het volgende:
De man die het waagde om Urzaiz naar de grond te werken in de eerste helft wordt gewisseld.
Boonstoppel voor Thijs Binnerts
Hij heeft ook een punt, maar we kunnen er niets meer aan veranderen, het is verspilde energie. Je kan beter weer vooruit kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een punt heeft.
En dat heeft te maken met de wedstrijd in Werkendam?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een punt heeft. PSV heeft weer eens perfect ingekocht, terwijl Ajax met Collin e.d. aan komt zetten. Daar word je als supporter toch woedend om?
Zegt dus genoeg over Ten Cate. Die kerel stelt zijn eigen belang boven het clubbelangquote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wat was toch sowieso duidelijk dat ten cate hem niet mocht en hem dus evengoed niet veel zou opstellen. Daarom vind ik het logisch dat hij verkocht is.
PSV koopt ook wel eens slecht in hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een punt heeft. PSV heeft weer eens perfect ingekocht, terwijl Ajax met Collin e.d. aan komt zetten. Daar word je als supporter toch woedend om?
Ooh, ik las Koef..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef DuTank het volgende:
Reis, Perez en wie nog meer hebben gescoord?
Dat Perez voor Ajax de 0-2 had moeten maken, dat dus. Maar goed. We laten het maar even rusten dan, dat doet Ajax qua voetbal ookquote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met de wedstrijd in Werkendam?
Die hebben ze toch zelf opgeleid?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
PSV koopt ook wel eens slecht in hoor.
bijvoorbeeld toen ze colin kochten
Dat is wel kut van hem ja. zie ook zijn aankopen, allemaal vriendjes van hem.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zegt dus genoeg over Ten Cate. Die kerel stelt zijn eigen belang boven het clubbelang
Die valt me nog niet echt tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Rumille het volgende:
Ach Rommedahl is ook een leuke aankoop.
ah.. dat kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die hebben ze toch zelf opgeleid?
Nu El Tanque het veld heeft verlaten, wel jaquote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Prosac het volgende:
Billenknijpen voor Ajax?
Eigen schuld van HtC, had hij El Tanque er maar niet af moeten halen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Prosac het volgende:
Billenknijpen voor Ajax?
Breedte-aankopenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Rumille het volgende:
Nu gaat Kozakken Boys ook nog winnen.
Dan maar die middelmatige Huntelaar of Suarez erin.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Prosac het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA een schot van Feyenoord op Grandel
Die nemen de moeite niet meer na de wissel van El Tanque.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Rumille het volgende:
Ligt het aan mij of wordt ajax.nl niet meer bijgewerkt.
Mitchel Donald en Luque slepen het team er wel door!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef Rumille het volgende:
Nu gaat Kozakken Boys ook nog winnen.
Dan maar die middelmatige Huntelaar of Suarez erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |