Zegt dus genoeg over Ten Cate. Die kerel stelt zijn eigen belang boven het clubbelangquote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wat was toch sowieso duidelijk dat ten cate hem niet mocht en hem dus evengoed niet veel zou opstellen. Daarom vind ik het logisch dat hij verkocht is.
PSV koopt ook wel eens slecht in hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind dat ie wel een punt heeft. PSV heeft weer eens perfect ingekocht, terwijl Ajax met Collin e.d. aan komt zetten. Daar word je als supporter toch woedend om?
Ooh, ik las Koef..quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef DuTank het volgende:
Reis, Perez en wie nog meer hebben gescoord?
Dat Perez voor Ajax de 0-2 had moeten maken, dat dus. Maar goed. We laten het maar even rusten dan, dat doet Ajax qua voetbal ookquote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met de wedstrijd in Werkendam?
Die hebben ze toch zelf opgeleid?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
PSV koopt ook wel eens slecht in hoor.
bijvoorbeeld toen ze colin kochten
Dat is wel kut van hem ja. zie ook zijn aankopen, allemaal vriendjes van hem.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zegt dus genoeg over Ten Cate. Die kerel stelt zijn eigen belang boven het clubbelang
Die valt me nog niet echt tegen eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef Rumille het volgende:
Ach Rommedahl is ook een leuke aankoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |