Ik spreek uiteraard voor mezelf, maar ik offer me al genoeg op om nieuwe vragen te stellen als een ander het heeft laten liggen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:02 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom niet? Is er zo'n gebrek aan mensen die geen vraag willen stellen?
ik denk eigenlijk dat ie goed isquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is inderdaad fout en alle andere antwoorden ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is groot genoeg...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef starla het volgende:
giraffe?
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
Michelle van de Beatles.
ik dacht dat ik alle hits heb gehadquote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Die hints doen 't hem niet voor je?
Ik zal mijn mond houden v.w.b. de vraag hoewel ik er nog wel 2 weet, maar als er 6 gevraagd worden dan zou ik niet slechts een deel alvast posten, tenzij het je niet uitmaakt dat je een ander iets op weg helpt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef starla het volgende:
drive my car schiet me te binnen
(natuurlijk weet nu iemand 2 andere nummers en die gaat er met het punt vandoor)
thx voor het punt karrelquote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Starla: Jij of ik een vraag?
stel dan maar een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik had het antwoord goed. Ik doneer het punt alleen.
die werd altijd heel erg kleinquote:Op donderdag 27 september 2007 15:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwtje theelepel.
80% zekere van niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Flitspaal het volgende:
Ook van Astrid Lindgren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |