KL +1quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee joh, Louis Cooperus
ik gok 33.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:21 schreef EricusMaximus het volgende:
26ste?
Nee, jij een nieuwe vraag, omdat de vorige kennelijk niet juist gesteld was...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, ik heb echt 91 onthouden....
Nou ongeldig dan maar, en MM de volgende vraag?
Eigenlijk jij een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 september 2007 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh, ik heb echt 91 onthouden....
Nou ongeldig dan maar, en MM de volgende vraag?
Als blijkt dat mensen het antwoord ook na hints niet kunnen raden en er is een gedeeltelijk goed antwoord gegeven, krijgt die persoon meestal het punt. Op die manier is het toch fair.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is iedereen het er mee eens als ik Hawaii-Tim de vraag laat stellen?
Het antwoord is niet gegeven, dus kan ik geen punt toekennen.
Waarom niet? Is er zo'n gebrek aan mensen die geen vraag willen stellen?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet bepaald fair om iemand anders met een nieuwe vraag op te zadelen zonder dat hij er een punt voor krijgt.
Ik spreek uiteraard voor mezelf, maar ik offer me al genoeg op om nieuwe vragen te stellen als een ander het heeft laten liggen...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:02 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom niet? Is er zo'n gebrek aan mensen die geen vraag willen stellen?
ik denk eigenlijk dat ie goed isquote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is inderdaad fout en alle andere antwoorden ook.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoop dat de mijne fout is, want ik ga Family Guy kijken
Die is groot genoeg...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef starla het volgende:
giraffe?
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef SaskiaR het volgende:
Michelle van de Beatles.
ik dacht dat ik alle hits heb gehadquote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef SaskiaR het volgende:
Die hints doen 't hem niet voor je?
Ik zal mijn mond houden v.w.b. de vraag hoewel ik er nog wel 2 weet, maar als er 6 gevraagd worden dan zou ik niet slechts een deel alvast posten, tenzij het je niet uitmaakt dat je een ander iets op weg helpt.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef starla het volgende:
drive my car schiet me te binnen
(natuurlijk weet nu iemand 2 andere nummers en die gaat er met het punt vandoor)
thx voor het punt karrelquote:Op donderdag 27 september 2007 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Starla: Jij of ik een vraag?
stel dan maar een nieuwe vraagquote:Op donderdag 27 september 2007 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar ik had het antwoord goed. Ik doneer het punt alleen.
die werd altijd heel erg kleinquote:Op donderdag 27 september 2007 15:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwtje theelepel.
80% zekere van niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:25 schreef Flitspaal het volgende:
Ook van Astrid Lindgren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |