Met een gift card ziet het er idd anders uit. Koop anders eerst een gift card van $10 ofzo, dan kun je een account maken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:59 schreef Junkie het volgende:
Ik ben dus benieuwd hoe jij aan je US account bent gekomen.
Waar las jij dat Walter?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update 3:26PM: OK, I have updated to 1.1.1 in my unlocked iPhone. It works. You have to put the AT&T card before starting. Video upcoming. Testing of unlock too.
Omdat het een sleek ende tof programma is?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb Logic Pro geinstalleerd. Ik weet alleen niet waarom.
http://gizmodo.com/gadget(...)-bricking-304497.phpquote:
Oei, tof. Had jij 'm unlocked gekocht of moet je dat nu zelf gaan doen? Eerste ervaringen?quote:
Tof. Waar had je hem besteld? Ik heb inmiddels de 4 GB besteld via Ellen, ben benieuwdquote:
Dat houd je wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...hij naaide al op de grond maar heeft het prima overleefd. Even schrikken.![]()
Mja, ik vind het ook wel een klein beetje spannend, zo'n duur hypeproduct via eBay binnenhengelen. Maar ach. Als het goed is gaat -ie vandaag op de mail!quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:44 schreef ook_gek het volgende:
ik kom er genoeg op marktplaat tegen voor debiele prijzen. En sommige zijn 450 nieuw in doos met bon. Dat vind ik nog wel gaan. Dan zie ik ook wat ik koop, wat mij dan een beter vertrouwd gevoel geeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |