Nee, dat weet niemand. Nouja, misschien wat Apple executives enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay bedankt, weet iemand nog wanneer de iPhone in nederland uitkomt?
Voor 350 euro op wintersport?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Goddomme het is wel een briljant mooi ding zeg.
Tis dat ik van die centen liever op wintersport ga anders had ik het wel geweten zeg
waar ga jij heen dan dit jaarquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Goddomme het is wel een briljant mooi ding zeg.
Tis dat ik van die centen liever op wintersport ga anders had ik het wel geweten zeg
Ja? En?quote:
Waarschijnlijk Flaine in Frankrijk.quote:
wtf heeft een pak paperclips te maken met een iphonequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo duur was ie niet: 280 euro voor de iPhone, 30 euro verzendkosten (via collega in VS), 43 euro kosten aan UPS (invoer) en 1 euro voor een pak paperclips.
Daarnaast verkoop ik mijn oude P990 voor zo'n 150 euro en met het verlengen van mijn sim-only abo bespaar ik het komende jaar ook weer wat uit.
Ik vind het eerlijk gezegd best goedkoop.
Redelijk normale prijs hoor. Beetje aan de dure kant zelfs.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat je dat goed gefixt hebt.
als alles goed gaatga ik naar val thorensquote:
En dan heb je je eigen materiaal oid?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Redelijk normale prijs hoor. Beetje aan de dure kant zelfs.
Om de SIM-kaart te removen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wtf heeft een pak paperclips te maken met een iphone
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wtf heeft een pak paperclips te maken met een iphone
Eigen schoenen, ski's huur ik altijd uit de topklasse. Ieder seizoen nieuwe ski's uit de nieuwe collectie.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan heb je je eigen materiaal oid?
Doe je sjiekquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eigen schoenen, ski's huur ik altijd uit de topklasse. Ieder seizoen nieuwe ski's uit de nieuwe collectie.![]()
Het verschil wordt nog wel eens overdreven: GPRS doet toch nog zo'n 80kbps (down) in de praktijk en betaalbaar UMTS (bijvoorbeeld T-Mobile, 10 euro onbeperkt) is gecapped op 64! Tuurlijk biedt Vodafone 3,6Mbit aan, maar daar betaal je ook naar. GPRS is prima om mail te checken en feeds te lezen oid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe is het internetten via GPRS? Is het te doen of niet? Hoe lang duurt forum.fok.nl laden bijvoorbeeld? Als GPRS een beetje te doen is moet ik mijn oom uit de VS die binnenkort overvliegt maareens lief aankijken...
Das waar, maar een groot voordeel van de iPhone is natuurlijk het "echte internet" in je broekzak. Maar dan moet het wel bruikbaar zijn, ik wil niet een halve minuut wachten op wikipedia-pagina.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het verschil wordt nog wel eens overdreven: GPRS doet toch nog zo'n 80kbps (down) in de praktijk en betaalbaar UMTS (bijvoorbeeld T-Mobile, 10 euro onbeperkt) is gecapped op 64! Tuurlijk biedt Vodafone 3,6Mbit aan, maar daar betaal je ook naar. GPRS is prima om mail te checken en feeds te lezen oid.
Huh, wat? Hij zou toch gewoon moeten kunnen syncen met iCal? Synct ie helemaal niets, of maar één agenda?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op zich al een (klein) minpuntje tegengekomen. Ik sync de boel via iTunes, maar mijn verschillende iCal agenda's (prive, werk, voorlopig, verjaardagen) neemt ie dus niet over. Bugger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |