Vervang PowerBook door iBook en ik had het zo kunnen postenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef super-muffin het volgende:
Dat balans geval is vaag inderdaad, heb er ook wel eens last van.
Ow ja, ik ben er deze week achter gekomen dat het echt wel tijd word om mijn PowerBook te vervangen.
Punt 1: Heb van de week al 3 DVD's moeten branden en dat kan alleen op de Mac Mini, dus gekloot met externe schijven ed.
Punt 2: Films die ik voor mijn iPod moet om zetten doe ik op de MacBook van mijn broertje, omdat mijn PowerBook maar liefst 4 frames per seconde omzet (tegen de 30 op de MacBook)
Punt 3: Interne harde schijf is bijna vol, heb nog maar 2GB over en dan staat er al een hoop op de externe schijf.
Maar een punt tegen dit alles: Heb nu geen geld om een nieuwe te kopen.
Bah.
Werkt niet ...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met "DVD Player.app". File > Open Media > "Choose a VIDEO_TS or HVDVD_TS folder to play".
Same here.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Werkt niet ...
"Het mediatype wordt niet ondersteund"
Ik heb een 12 inch 1.5ghz met 1.25gb. De op een na laatste geloof ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi. Mijn PowerBook volstaat nog steeds voor wat ik ermee doe. Maar volgens mij is die van mij ook wel iets nieuwer dan die van Super-Muffin.
En die heeft een uitstekende user gehad om mee te startenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi. Mijn PowerBook volstaat nog steeds voor wat ik ermee doe. Maar volgens mij is die van mij ook wel iets nieuwer dan die van Super-Muffin.
VLC speelt hier HD-DVD wel af. DVD speler ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Werkt niet ...
"Het mediatype wordt niet ondersteund"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |