quote:Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
Zijn de dames nu al terug ?
Ah top, thanksquote:Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef Dreamboy het volgende:
Huub wil deze brief gaan aanpassen en aan Nadia laten lezen wat zei er dan van vindt
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de Monuta Stichting als je ze nodig hebt.![]()
Brian was om vijf voor half zeven op 538. Hij zei dat ze met de "tweede burst" bezig waren en hij had honger.quote:
Wat is het nut als Jaap het orgineel heeft?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef Dreamboy het volgende:
Huub wil deze brief gaan aanpassen en aan Nadia laten lezen wat zei er dan van vindt
Weet ik veel wat hij er mee bedoeldquote:Op woensdag 26 september 2007 18:34 schreef Copycat het volgende:
De tweede burst? Ik ken best wel wat hiphop slang, maar deze is mij totaal vreemd.
Heeft nou niemand die Nadia door?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia en Lieke in gesprek. Nadia verdraaid haar woorden weer eens subtiel.
Lieke vertel aub niet teveel
Ik geloof geen reet van wat die slang tegen Lieke verteld.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Heeft nou niemand die Nadia door?![]()
Daarom. Het zal wel Brianiaans zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weet ik veel wat hij er mee bedoeldZo zei hij het tegen Lindo Duvall.
ik ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik geloof geen reet van wat die slang tegen Lieke verteld.![]()
Het zal de verhaallijn zijn. De FEBO ziet in Naad een buitenkansje. Ze kan liegen alsof het gedrukt staat, zo doorzichtig.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Heeft nou niemand die Nadia door?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |