Jaap zijn aantekeningen...stond op de computerquote:Op woensdag 26 september 2007 18:12 schreef Vandaag... het volgende:
Wat lezen Huub en Lieke nu? Een brief van Dennis of van Jaap?
Serieus? Wat ze van plan zijn morgen te gebruiken als Huub op de stoel komt te zitten?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:14 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zijn aantekeningen...stond op de computer
ah..dank.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:14 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zijn aantekeningen...stond op de computer
Nix zit daar hoor op die stoel morgen, niemand anders!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Serieus? Wat ze van plan zijn morgen te gebruiken als Huub op de stoel komt te zitten?
Dat zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nix zit daar hoor op die stoel morgen, niemand anders!
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
For the good old times: http://www.youtube.com/watch?v=YT0gOuDXofA
Denk aan je oren![]()
Vergeet je geboortedatum niet..quote:Op woensdag 26 september 2007 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ik ga mezelf even toevoegen aan de wiki van mijn geboorteplaats.
Copycat, begenadigd schrijfster, filosofe en -aangezien ik twee blauwe maandagen in een band heb gezeten- zangeres.
Wat een hoognoed. Ik kan niet wachten op de val, de diepe, diepere, diepste val van meneer Kubatz.
13 juni 1986quote:
dan zijn we bijna net zo oud..quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
13 juni 1986.
Een beetje met de werkelijkheid spelen is ons kunstenaars nu eenmaal niet vreemd.
Hebben de dames iets losgelaten over de opnames van de meesterlijke rap van Brian?
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
13 juni 1986.
Een beetje met de werkelijkheid spelen is ons kunstenaars nu eenmaal niet vreemd.
Hebben de dames iets losgelaten over de opnames van de meesterlijke rap van Brian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |