Priscil heeft volgende week vakantie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef Stout het volgende:
we hebben nu vakantie :d ZIjn vroeg dit jaar !
Mijn zoon had ook een zeer nauwe voorhuid en is in mei daaraan geopereerd. Ben ook nieuw in dit topic. Ik heb 1 kleuter van bijna 5 en een peuter van 2.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 07:39 schreef Stout het volgende:
hier ook een knul met een krap voorhuidje, hij heeft zalf gekregen en sinds dien is het stukken beter.
Gisteren liet ie onder de douche zien dat hij nu helemaal terug kan ! Ballonplassen heeft ie overigens nooit gedaan..
bedankt voor het welkom. Eerst een bezoek aan de uroloog. Daarna op de wachtlijst. Het is een dagopname. Hij moest nuchter komen. Samen mochten we naar de anesthesie. Hij werd verdoofd met een kapje en pas daarna werden de infusen geprikt (daar was hij het bangst voor). Hij kreeg een behoorlijke verdoving nog een lokaal. Daardoor heeft hij na de operatie ook in zijn bed geplast. Hij voelde wel iets, maar zijn benen waren te slap en hij had geen controle over zijn blaas. Zijn hele voorhuid is weggehaald. Hij had die dag geen pijn (door de goede lokale verdoving (het hele gebied en eentje in de eikel zelf)).quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoi wendytje, welkom hier
Hoe is de ingreep gedaan? Hebben ze de vernauwing echt weggehaald, of er mbv een knipje meer ruimte in gemaakt? Viel het mee of tegen? En het herstel?
voorhuid zit heel lang vast aan de eikel, pas laat gaat dat velletje los... (google zelf even op de leeftijd). Bij ons houden ze dat op het bureau in de gaten. Dus zij hebben mij verteld dat het erg nauw was. Ben toen zelf naar de huisarts gegaan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:26 schreef E.T. het volgende:
Vanaf welke leeftijd moet je daar eigenlijk op gaan letten? (ik weet 't .. 10 maanden is te jong, maar ben liever voorbereid zeg maar)
Het gaat hardstikke lekker met Sven op school, hij heeft het er erg naar zijn zin, ook op de BSO gelukkig. We gaan ook erg merken dat hij lekker op zijn gemak raakt. Voor de zomervakantie toen hij er net op zat hadden ze zomercarnavalsoptocht en was hij met geen mogelijkheid mee te krijgen. Nu hadden ze de donderdagavond voor de herfstvakantie open podium (met de hele klas op een podium en dan in groepjes van 4a5 een versje/stukje opvoeren) en dat vond hij helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:40 schreef bixister het volgende:
easy, kom es vertellen in 't kleutertopic hoe 't met sven op school gaat? ben wel benieuwd!
Heel herkenbaar. Afgelopen week in de herfstvakantie was het echt weer even uittesten welke regels er hier in huis gelden. Het was opvoeden geblazenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:41 schreef Lois het volgende:
Ik merk ook aan Iris dat dat gehoorzame gedrag wat ze in de klas moet handhaven zich wreekt in zeer opstandig gedrag thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |