abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53485334
Een klacht over jullie :'( ( ja ik generaliseer )

Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zeg echt zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robots en volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen

*Hosselcopter*
pi_53485376
adem in.. adem uit...

inkopper: 'dan rot je toch lekker terug naar Turkije '
Ja doei.
pi_53485412
Dit ligt meer aan jou dan aan ons denk ik. Misschien is het handig om mensen op te zoeken van hogere sociale klasse dan dit soort tuig?
pi_53485448
Twee aardappels

Aan de andere kant, Turken zitten overal met hun vieze vingers aan
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 26 september 2007 @ 13:32:58 #5
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_53485464
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_53485470
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:

Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zeg echt zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz
je bent bij de tokkies op bezoek geweest?
pi_53485484
ow en euhmm...

rot lekker terug
  woensdag 26 september 2007 @ 13:33:56 #8
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_53485494
Ik eet nooit gegookte aardappels.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_53485497
WTF ben je in een weeshuis langsgeweest ofzo?
pi_53485500
quote:

Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zeg echt zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robots en volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen

Daarom zien de Turken meestal zo lekker volupteus uit
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_53485512
Anyway, bij ons meurt niet iedereen de hele dag naar knoflook.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:34:54 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_53485521
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.

Omg sukkel, als je hier al een Islam-bash topic van probeert te maken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53485523
Dan flikker je toch lekker op?

Daag

Probleem opgelost, slotje
pi_53485532
quote:
ik ben turk
ooh, maar dat verklaart alles.
pi_53485545
  woensdag 26 september 2007 @ 13:37:32 #16
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_53485601
Dan heb je de verkeerde mensen getroffen...

Je hebt ook mensen die elke dag boodschappen doen

Net terug van een weekje turkije... daar gooien ze zoveel olie door het eten, dat je voor de rest van het jaar verzadigd bent... Of heb ik dan de verkeerde koks getroffen?
  woensdag 26 september 2007 @ 13:37:49 #17
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53485609
stik toch in een stuk falafel
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53485633
Mooie OP +1, heb er om moeten gniffelen.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53485730
Ik zie turken anders alleen maar tonnen meel, tonnen tomatenpuree en bakken houdbare melk kopen.

Nee, das lekker gevarieerd en gezond .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53485852
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie turken anders alleen maar tonnen meel, tonnen tomatenpuree en bakken houdbare melk kopen.

Nee, das lekker gevarieerd en gezond .
Idd.

Tot en met de dag van vandaag hebben Turken hier in Nederland meer last van overgewicht dan 'Nederlanders'.
Nuff said.
pi_53485880
Rot een eind op naar je eigen stinkende land.
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_53485889
quote:

ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.
achterlijk volk. En ja, ik scheer jullie allemaal over 1 kant nu
pi_53485897
Ik moet zeggen TS, ik ben het deels met je eens. Jullie eten is inderdaad veel lekkerder. Nu ben ik zelf een op en top nederlandse meid, maar ik kook liever buitenlands. Helaas voor jou ligt mijn kookliefde en -kunst bij de griekse keuken (sorry sorry sorry) maar toch.
Maar........af en toe een lekker gehaktballetje met jus over de piepers en wat bloemkool erbij is toch ook niet te versmaden .

En tja, het is al genoemd reeds: mocht je het ech te erg vinden hier in Nederland, wat let je dan om het vliegtuig terug naar Turkije te pakken ??? En ik bedoel dit geheel niet discriminerend (dat zeg ik er dan maar alvast bij voorbaat bij).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 26 september 2007 @ 13:49:27 #24
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_53485968
hij is homo:

Hobby's

- Fok!
- Shoppen
- Slapen
- Beetje muscle pump af en toe

daarom gaat hij waarschijnlijk niet terug.

maargoed, wij nederlands koken eten waarschijnlijk veel gevarieerder dan veel andere culturen.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_53485978
Ga lekker suikerfeest vieren ofzo ( )

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2007 13:50:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')