je bent bij de tokkies op bezoek geweest?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Een klacht over jullie :'( ( ja ik generaliseer)
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz
Daarom zien de Turken meestal zo lekker volupteus uitquote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef freddygonzales het volgende:
Nederlanders zijn misschien gierig met vreten maar nederlanders zijn wel verdraagzaam t.o.v. andere culturen en mensen. Dat kan je van een bepaalde andere culturen en geloven (lees: moslim en islam) niet zeggen...........
Bovendien het merendeel van de nederlanders is zeer ruimhartig wat vreten betreft, ik heb nog nooit meegemaakt dat er vreten tekort is.
ooh, maar dat verklaart alles.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
ik ben turk
Idd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie turken anders alleen maar tonnen meel, tonnen tomatenpuree en bakken houdbare melk kopen.
Nee, das lekker gevarieerd en gezond.
ik moest vandaag een turk inwerken, diegene moest vlees waren en salades vullen. Alleen ze mocht niet in contact komen met varkensvlees ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:27 schreef Dibble het volgende:
Ik was bij iemand wezen eten ( nederlander ) en wat hebben jullie bagger gewoontes bij het eten zegecht zo fucked up, iedereen krijgt precies 2 aardappels enz en wordt zeer nauwkeurig verdeeld zeg maar
vat vaag. ik ben turk, en wij flikkeren gewoon een pan op tafel en ik zeg me ma dat ze m'n bord vol moet maken met vanalles
en dat doet ze dan ook braaf. Maar toen moest ik dus alles zelf bedienen en hebben jullie kookkanker ofsow? alles halfgaar gebakken zonder kruiden of andere dingen die smaak toevoegen erbij
geen wonder dat je er dan zo bleek bij loopt, je kijkt dan letterlijk blauw uit de ogen van de honger
![]()
En bij het boodschappen, zo'n huisvrouwtje koopt voor 200 euro vreten bij de c1000, en dan ook echt. Geen één van de dingen die ze in haar karretje had kopen wij. Weer een voorbeeld van de hersenloze kaaskop, alles klaar kopen en vreten. Fuckin robotsen volgende week zaterdag weer het karretje volstouwen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |