abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 16:53:57 #151
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53490825
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb een Marokkaans kookboek in huis... als er iets is dat niet uitnodigt tot een smaakvolle maaltijd is het dat boek wel...

.
je bent gewoon opgelicht door een marocje die een taiwanese kookboek aan jou heeft verkocht onder een andere naam
*Hosselcopter*
  woensdag 26 september 2007 @ 17:08:23 #152
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53491175
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:53 schreef Dibble het volgende:

[..]

je bent gewoon opgelicht door een marocje die een taiwanese kookboek aan jou heeft verkocht onder een andere naam
Och nu eet ik zo nu en dan ook "Marrokaans" Tussen twee "" want geen idee of je in de gemiddelde Marrokaans restaurant in A'dam het ook echt puur Marrokaans is...als je begrijpt wat ik bedoel Lekker politiek correct dit. en dat valt toch echt in het niet bij Aziatisch eten.

Overigens bedoel ik dus niet dat gene wat je bij de gemiddelde Nederlandse Chinees restaurant kan halen, want dat is gewoon eigenlijk een belediging naar de Chinezen toe.

Maar goed...persoonlijk vind ik van de Aziatische keukens Thais (niet verwarren met Taiwanees) en Japans veruit het beste.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 26 september 2007 @ 17:14:37 #153
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53491312
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:08 schreef Semisane het volgende:

[..]

Och nu eet ik zo nu en dan ook "Marrokaans" Tussen twee "" want geen idee of je in de gemiddelde Marrokaans restaurant in A'dam het ook echt puur Marrokaans is...als je begrijpt wat ik bedoel Lekker politiek correct dit. en dat valt toch echt in het niet bij Aziatisch eten.

Overigens bedoel ik dus niet dat gene wat je bij de gemiddelde Nederlandse Chinees restaurant kan halen, want dat is gewoon eigenlijk een belediging naar de Chinezen toe.

Maar goed...persoonlijk vind ik van de Aziatische keukens Thais (niet verwarren met Taiwanees) en Japans veruit het beste.
lekker man een stukje mossel of hond op je bord met vage sausjes waarvan je niet weet wat erin zit met aziatisch eten is vooral voor smaakproeven, vandaar die tengere chineesjes. Ik zou d'r iig niet vol van raken vooral niet van hun biscuit garnalen brood
*Hosselcopter*
  woensdag 26 september 2007 @ 17:17:01 #154
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53491363
Misschien dat wij Nederlanders gewoon wat tijdeconomischer denken over eten. Culinaire hoogstandjes kosten namelijk tijd.

Als je een uur kan besparen door simpel te koken of gewoon iets kant-en-klaars te bereiden, heb je dus ook een uur extra in je dag om leukere dingen te doen! En die leukere dingen zijn vaak meer dan welkom aan het eind van een drukke werkdag...
  woensdag 26 september 2007 @ 17:20:46 #155
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53491447
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef Schlumberger het volgende:
Misschien dat wij Nederlanders gewoon wat tijdeconomischer denken over eten. Culinaire hoogstandjes kosten namelijk tijd.

Als je een uur kan besparen door simpel te koken of gewoon iets kant-en-klaars te bereiden, heb je dus ook een uur extra in je dag om leukere dingen te doen! En die leukere dingen zijn vaak meer dan welkom aan het eind van een drukke werkdag...
Eten is het belangerijkste gebeurtenis van de dag, vooral 's avonds. Ik besteed liever een uurtje extra aan het klaarmaken dan snel rushen en met een zware maag na een minder lekker maaltijd opgescheept te zitten, tevens zul je dan de rest van de tijd na het eten geen voldaan gevoel krijgen van de dingen die je doet. Vandaar dat Nederlanders ook zoveel stressen en buitenlanders gewoon rustiger zijn en alles slow maar gecontroleerd aanpakken
Ook is uitgebreid koken relaxerend, en kun je lekker je hersenen op een laag pitje zetten na een drukke werkdag. Je kijkt teveel tv progamma's waar ze het zo haastig doen. Maar dat is om binnen de tijd van 30 min te blijven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dibble op 26-09-2007 17:26:36 ]
*Hosselcopter*
  woensdag 26 september 2007 @ 17:23:43 #156
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53491513
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef Dibble het volgende:
Vaak is 1x in de 2 weken shoppen daarvoor al genoeg. Maar nederlanders moeten altijd kant en klaar spul eten zonder enige smaak toevoegingen Zo triest is dat, tja leven als een robot is blijkbaar voorbestemd bij jullie. Dit land heeft het geld, en de kennis maar niet de smaak of de gezelligheid van ons

Ik heb daardoor juist eerder medelijden met jullie
Kant en klaar troep vind ik ook niet lekker, ik bereid zelf liever iets of haal zelf wat vers op.
Dat ik wellicht weinig verschillends klaar kan maken komt omdat ik weinig recepten ken en niet weet hoe je iets nieuws en tegelijkertijd lekkers maakt en vaak probeer ik iets n ieuws en dan gaat dat weer richting iets bekends op.

Ik gruw van de aardappel, geef mij maar liever rijst.
Ik heb ook medelijden met veel nederlanders wat kookkunsten betreft.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_53491661
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Serendips het volgende:

[..]

Als dat het enige is wat je kunt maken, kun je dus niet koken, hè. Die instanttroep staat garant voor smaakafstomping. Die mixjes zijn veel te zout en mensen die dat regelmatig eten, weten niet eens smaakjes te onderscheiden.

Ik heb een vriendin, die eet ook alleen van die troep. Sta je een courgette in blokjes te snijden, zegt ze; 'Wat is dat?!'. Vervolgens vraagt ze om geen ui in de pasta te doen, want die lust ze niet. Wat ze echter vergeet is dat er ook ui zit in die zakjes gedroogde kruiden en in kant-en-klare potjes saus die ze thuis gebruikt...

Nu moet je me eigenlijk ook niet vragen ergens geen ui of knoflook in te gooien, want dat weiger ik...
mwah of het nu samen in een krijdenpakje zit of je snipperd je uien en knoflook zelf dat zal er voor de smaak niet toe doen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 26 september 2007 @ 17:32:42 #158
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53491723
Ik vind het altijd leuk om ui en knoflook stiekem door het eten te doen. Eters vinden dat vaak lekker... terwijl ze vantevoren gillen dat dat er absoluut niet doorheen mag
pi_53491911
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:14 schreef Dibble het volgende:

[..]

lekker man een stukje mossel of hond op je bord met vage sausjes waarvan je niet weet wat erin zit met aziatisch eten is vooral voor smaakproeven, vandaar die tengere chineesjes. Ik zou d'r iig niet vol van raken vooral niet van hun biscuit garnalen brood
hmm van een gemiddelde chinese rijsttafel vor 2 personen kan ongeveer 8 man eten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_53491954
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:32 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vind het altijd leuk om ui en knoflook stiekem door het eten te doen. Eters vinden dat vaak lekker... terwijl ze vantevoren gillen dat dat er absoluut niet doorheen mag
Dat hoor je mij niet zeggen ben een sterk voorstander vann ui en knoflook met als nadeel dat je er gruwelijk van gaat stinken
  woensdag 26 september 2007 @ 17:55:34 #161
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_53492311
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef afdak het volgende:
Rot een eind op naar je eigen stinkende land.
Zegt iemand die zelf meurende stinkhonden door zijn woonkamer heeft lopen.
pi_53499154
ik ben het er eigenlijk ook wel mee eens om eerlijk te zijn .
je bent slim, totdat je bent dom.
pi_53503243
Krijg de tering met je ramadamama
  woensdag 26 september 2007 @ 23:55:55 #164
135299 Zrtlrnc
Huillachkachel
pi_53503793
dit moet ik ff teruglezen
Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
pi_53503893
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mwah of het nu samen in een krijdenpakje zit of je snipperd je uien en knoflook zelf dat zal er voor de smaak niet toe doen
Ik zou zeggen, koop een potje knoflookpoeder en pers een vers teentje knoflook en proef van allebei eens een hapje. Kom dan nog maar eens hier posten.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53504110
quote:
Op woensdag 26 september 2007 23:35 schreef GambinoT het volgende:
Krijg de tering met je ramadamama
ongelovige, je zal toch branden in hel
*Hosselcopter*
pi_53504141
Jij zal sterven van de honger
pi_53504298
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:12 schreef GambinoT het volgende:
Jij zal sterven van de honger
nee hoor, zit tamelijk vol vanavond, straks nog even bordje baklava leegvreten met slagroom oid jij zal neuken met de duivel terwijl ik 7 maagden zit te batsen daar gaat je atheistische levensbeschouwing
*Hosselcopter*
pi_53504547
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:20 schreef Dibble het volgende:

[..]

nee hoor, zit tamelijk vol vanavond, straks nog even bordje baklava leegvreten met slagroom oid jij zal neuken met de duivel terwijl ik 7 maagden zit te batsen daar gaat je atheistische levensbeschouwing
je bent behoorlijk zielig
  donderdag 27 september 2007 @ 00:39:13 #170
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53504633
Hé TS, ben je dronken ofzo? Beetje gaan zitten kafferen in de ramadan, die 72 maagden kan je zo wel vergeten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53504667
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:34 schreef Elixabete het volgende:

[..]

zegt de sma die klokkie in haar compueter heeft
*Hosselcopter*
pi_53504727
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:41 schreef Dibble het volgende:

[..]

zegt de sma die klokkie in haar compueter heeft
En nu iets zinnigs?
pi_53504747
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:47 schreef Elixabete het volgende:

[..]

En nu iets zinnigs?
Oh nee, dat kunnen turken niet
totaal hersenloos
pi_53505077
Nederlanders zijn gewoon een praktisch volkje, er is geen behoefte aan super hoogstandjes, gewoon goed, degelijk en voedzaam voer.

Daar valt wat voor te zeggen met de overgewichts problemen die tegenwoordig zo'n hot item zijn.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  donderdag 27 september 2007 @ 01:44:28 #175
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53505396
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:34 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Elixabete, hou jij net als TS ook maar je grote waffel dicht, in een ander topic had jij ook een grote bek tegen de Nederlandse cultuur hypocriet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53505434
quote:

[..]

Je krijgt na je dood baden van wijn en 70 maagden..... Kom je Allah tegen, lacht ie je keihard uit: "Geloofde je dat? Je had de kans op aarde, debiel ".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53505509
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Elixabete, hou jij net als TS ook maar je grote waffel dicht, in een ander topic had jij ook een grote bek tegen de Nederlandse cultuur hypocriet.
het gaat hier over eten mijn beste mede-user
  donderdag 27 september 2007 @ 02:00:48 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53505544
quote:

[..]

Ik hoop voor je dat het maagden zijn van het vrouwelijke geslacht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53506123
En het ontwikkelde zich waarachtig tot een interessante discussie............helaas helaas helaas, net niveau daalt weer beneden peil. Jammer.

Weet je wat we doen?? We eten gewoon braaf iedere avond om half zes onze piepers met tot prut gekookte groenten en gaan braaf ieder weekend na het stappen een broodje doner eten bij de plaatselijke turk. Iedereen blij.
Opgelost, slotje.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 27 september 2007 @ 07:59:32 #180
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53506320
quote:

[..]

LOL, tja, maar hoe moet dat met mij, die dan een onverwoestbaar en onvergankelijk lichaam heeft?
Zie je mij verschijnen, is gelijk je wensdroom weg.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  donderdag 27 september 2007 @ 09:13:32 #181
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53507207
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:14 schreef Dibble het volgende:

[..]

Echt duidelijk dat jij niet weet waar je het over hebt.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 27 september 2007 @ 09:16:22 #182
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53507248
Prachtig al die uberdomme lui die meteen 'rot op naar je eigen land' roepen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53507423
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:16 schreef Posdnous het volgende:
kanker hey.. dan ben jij dus met recht de meest domme!

alsof die mensen serieus zijn............ (ik dus niet en die reactie staat er ook van mij)
pi_53511153
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:16 schreef Posdnous het volgende:
prachtig al die uberdomme lui die zeiken over 'de keukencultuur van een ander land'
pi_53512948
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:14 schreef Feldhofer het volgende:
Nederlanders zijn gewoon een praktisch volkje, er is geen behoefte aan super hoogstandjes, gewoon goed, degelijk en voedzaam voer.

Daar valt wat voor te zeggen met de overgewichts problemen die tegenwoordig zo'n hot item zijn.
dit dus ook nog eens zo`n stamppot voldoet precies aan de schijf van 5
pi_53513248
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:53 schreef Devlinsect het volgende:
Pleur je toch lekker op naar Turkije, geitenneuker?
Whahaha, het kneusje is op zijn teentjes getrapt hoor .

Ondanks dat dit topic net zo triest is als de gemiddelde buitenlander-jank topics, is het wel leuk om te zien hoe mensen die in dat soort topics het hardst janken, nu opeens gekwetst zijn.
Krekker is de bom!
pi_53513309
Vieze stink turk, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar turkije?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:17:48 #188
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53513668
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef Lariekoek het volgende:
Dit verhaal is trouwens vet nep.

Want wij Nederlanders eten al om 18:00.
En aangezien jij Turk bent, en hoogstwaarschijnlijk Moslim, zal jij aan de Ramadan doen.
En om 18:00 was het nog licht.

Dus of je hebt gezondigd of je liegt hier (wat ook een zonde is).

Dus. Slotje.
yup, plus tegenspraak, je kreeg precies afgepast 2 aardappels, en moest toen verdorie alles zelf opscheppen???

Denk verder dat er meer nederlanders zijn die zich lekker tegoed doen aan turks/grieks/italiaans etc etc dan dat een turk ook maar enigzins buiten zijn cultuur eet. Dus niet zeuren. Of ons over een kam scheren, mogen we immers bij jullie ook niet.
Voel je je ongelukkig hier? Nou dan hetzelfde tipje als vele anderen.... tot ziens ga maar lekker terug dan he. Je mag van me blijven, maar ik zou je niet graag ongelukkig zien
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_53513866
Leuk topic
pi_53513892
Haha, en dan zeggen ze dat 'moslims' lange tenen hebben. 1 verkeerd woord over smutzige hollandse stampot en je moet het land uit

Ik vind de UK een geweldig land, met geweldige mensen en een geweldige cultuur, alleen het eten is er echt niet te vreten naar mijn mening. Echt een schande, want ik moet vette eieren met bacon en bonen natuurlijk gewoon lekker vinden als ontbijt, anders heb ik simpelweg geen flikker te zoeken in de UK toch?
pi_53513924
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:24 schreef parselmouth het volgende:
Haha, en dan zeggen ze dat 'moslims' lange tenen hebben. 1 verkeerd woord over smutzige hollandse stampot en je moet het land uit
Krekker is de bom!
  donderdag 27 september 2007 @ 13:29:47 #192
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_53514034
quote:

Ik vind de UK een geweldig land, met geweldige mensen en een geweldige cultuur, alleen het eten is er echt niet te vreten naar mijn mening. Echt een schande, want ik moet vette eieren met bacon en bonen natuurlijk gewoon lekker vinden als ontbijt, anders heb ik simpelweg geen flikker te zoeken in de UK toch?
tussen niet lekker vinden of bashen zit natuurlijk wel een verschil
En hij mag gewoon lekker blijven hoor. Hij wordt gewoon herinnerd aan de mogelijkheid weg te gaan als ie onze cultuur zo vreselijk vind

en met de kookkunsten van engelsen ben ik het helemaal met je eens... mijn god wat een vette smaakloze vieze troep hehe, heb altijd erge maagkrampen en ben weer blij als ik terug in ned. ben.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_53514058
quote:

"Ze" .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53514077
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

"Ze" .
pi_53514685
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

"Ze" .
En je punt is
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_53514901
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En je punt is
Dat er geïmpliceerd wordt dat "iedereen" die mening deelt, terwijl slechts enkelen iets in die strekking hebben gepost.
pi_53515321
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:59 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]

Albert Heijn is veel beter ingeburgerd.
Nederland is in de uitverkoop!
pi_53515386
quote:

[..]

De duivel neuken of 5 keer per dag zijn kont likken, wat is het verschil?
pi_53516094
Natuurlijk flikker je een hele pan op tafel. Met die uitkering en zwart geld heb je meer dan genoeg geld. Eerst gaan werken dacht ik zo en dan verder praten (ook generalisatie btw)
pi_53520249
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat er geïmpliceerd wordt dat "iedereen" die mening deelt, terwijl slechts enkelen iets in die strekking hebben gepost.
Nee, dan lees je dingen zoals je ze wilt lezen. Je snapt heus wel wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')