abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56583682
Goede zaken met Kingside gedaan. Hij mag alleen volgende keer iets meer informatie geven over wanneer 't precies opgestuurd is.

Verder alles oké!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56586328
JK1982, bedankt .
Vooral goed ingepakt .
ijs_beer fan!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 8 februari 2008 @ 21:18:17 #228
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_56610191
Goede zaken gedaan met VampiricDemon -> [TK] Allerlei Boeken
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_56624570
tegenvalende intresse maar het belangrijkste toch verkocht.
En op een nette en goede manier zaken gedaan met Bronson in -> [TK] Twee Nikon Objectieven+ Polarisatie filter.
Deze kan tevens dicht gegooid worden.
Fear is the grease of society.
pi_56674726
super ervaring met J.Clarkson
ik heb geld overgemaakt in de veronderstelling dat de game opgestuurd zou gaan worden.
nee meneer heeft hem vandaag persoonlijk in de bus gegooid !!!!
beter kan niet. binnen 24 uur alles geregeld.

ging trouwens om de game unreal tournament 3 ps3!!
thanks J.Clarkson
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_56682596
zeer goede deal gehad met DoDie in het centraal PS3 topic.

zelfde verhaal als hierboven. Spel was al versturrd terwijl het geld nog onderweg was, waardoor ik een dag eerder aan de slag kan met mijn nieuwe game

DoDie : YOU ROCK !!
pi_56708421
quote:
Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef CecilBDemented het volgende:
super ervaring met J.Clarkson
ik heb geld overgemaakt in de veronderstelling dat de game opgestuurd zou gaan worden.
nee meneer heeft hem vandaag persoonlijk in de bus gegooid !!!!
beter kan niet. binnen 24 uur alles geregeld.

ging trouwens om de game unreal tournament 3 ps3!!
thanks J.Clarkson
Geld was ook snel binnen en adres lag op de woon -werk route. Graag gedaan!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:30:20 #233
36138 sjaak-ie
Lekker boeie!
pi_56749551
Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop mijn bod op een artikel is afgehandeld door Vrieskist in zijn topic [TK] dvd's + cd's .

Zoals is te zien heb ik een bod gedaan op een DVD en vlak na mij iemand anders op 2 DVD's, waarvan 1 dezelfde is waar ik op had geboden. De TS is direct ingegaan op het bod van de ander, omdat hij dat bod aantrekkelijke vond, zonder mij eerst de kans te geven om mijn bod te verhogen oid.

Ik ben hier zeer ontevreden over en dit toont in mijn ogen aan dat de TS Vrieskist meer waarde hecht aan zijn eigen gewin in tegenstelling tot een eerlijke verkoop van zijn artikelen. Een respectvolle en eerlijke behandeling is toch niet teveel gevraagd?
pi_56788402
Prima ervaring met Bear87! Duidelijke communicatie in het topic en over PM, netjes verzonden. Keurig dus
pi_56791102
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:21 schreef PAA-053 het volgende:
Prima ervaring met Bear87! Duidelijke communicatie in het topic en over PM, netjes verzonden. Keurig dus
Ook omgekeerd prima ervaring Alles duidelijk en snel rondgemaakt, snel betaald en helemaal niks op aan te merken dus! Heel veel plezier met je mooie boxers
pi_56837055
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede zaken met Kingside gedaan. Hij mag alleen volgende keer iets meer informatie geven over wanneer 't precies opgestuurd is.

Verder alles oké!
Wederom goeie ervaring met Kingside
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:15:12 #237
12211 VissieKieker
 Going down...
pi_56853503
Wederom goeie zaken gedaan met KcA.

[TK] Mario Party 8 WII

Ondanks dat iemand die meer bood na de deadline die hij stelde nog interesse toonde, heeft hij zich toch aan de afspraak gehouden en het spel aan mij verkocht.

Klasse.. . iemand die zijn afspraken goed nakomt..
pi_56857402
Uitzonderlijk snelle en goede deal met attieboy met de MX1000. Superdeal.
Boarding my Frikking ass off!!!
pi_56888619
4 DVD's gekocht van Feitosa
Duurt efkes, maar dan hedde ok wa!
pi_56888775
Goede ervaring met Dezzperado. Nu alleen de printserver nog aan de praat krijgen
pi_56925234
Ik had helemaal niet gezien dat hier een topic voor bestond, dus beetje laat maar toch:

Goede ervaring met Schimpie, alles was snel geregeld en snel betaald.

En recent:

Goede ervaring met Niveath. Dvd's waren goed verpakt en in goede staat. Daarbij was alles zeer snel afgehandeld.
......
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:08:46 #242
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_56927102
[TK] Chaplin-dvd's/Scrubs/Xbox-spellen/Nintendo
[TK] Gameboy Color met oa Zelda: Links Awakening, SML

In deze 2 topics een GB Color en N64 verkocht aan Sigmund666, ongeveer een maand geleden nu. Eerst de GB, die had ik al opgestuurd terwijl hij beloofde het geld over te maken zodra een paar dagen later zijn salaris kwam. Daarna de N64 ook aan hem verkocht, en aangezien hij de GB al had gooide ik de N64 er maar gelijk achteraan een dag of wat voor de beloofde overschrijfdatum. Ik had hem mijn betalingsgegevens tegen die tijd al doorgegeven.

Nadat de N64 bij hem aangekomen is heb ik niets meer van Sigmund666 gehoord. Heb in de laatste paar weken er niet echt actief achter aan gezeten omdat ik net met een nieuwe opleiding ben begonnen en meer aan mijn hoofd had. Wel een PM en mailtje gestuurd, waar ik geen reactie op heb gekregen. Daarnaast is hij ook niet meer op msn verschenen. Post nog wel vrolijk op Fok! overigens.

Verschuldigde bedrag is 55 euro.

http://forum.fok.nl/user/history/187674
pi_56938638
Wrinex, ik ga er even achteraan.
ijs_beer fan!
pi_56940665
Keffo = Niet OK
in dit topic [TK] Laptop onderdelen belooft hij na mail contact het geheugen aan mij te verkopen
echter in de tussentijd zet hij hem ook op tweakers neer en verkoopt hem daar gewoon zonder ook maar
een mail te sturen de laptop . Dat hij dat doet is niet erg maar even een mail sturen om te zeggen dat de deal
door hem wordt ingetrokken kon er niet van af
voor mij dus onbetrouwbaar 1ste en laatste keer dat ik zaken met hem doe
pi_56943783
Zaangamer beloofd veel maar doet weinig.
[TK] MS wireless controller inc. batterypack en headset(360)

Vorige week deal rond, woensdag geld over gemaakt en controller zou direct na ontvangst verstuurd worden. Laat het eens een dag langer duren zou dat dus vrijdag geweest moeten zijn.
Vorige week nog maar eens contact gehad en ditmaal zou het echt woensdag verstuurd worden en die zelfde avond krijg ik het T&T nummer.
Uiteraard wacht ik nog steeds op het T&T nummer, op mail en in het topic word niet gereageerd. Dus dit ruikt naar oplichting.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_56946861
SjonJoop, produkt is inmiddels verzonden heb je het traceernummer gePMed. nogmaals mijn excuses voor de radiostilte, het leven is soms zo druk dat ik ff niet meer weet waar ik mee bezig ben. Hoop dat je mijn excuses kan aanvaarden en uiteindelijk wegloopt met een niet al te zure smaak in de mond van onze deal.
pi_56949140
Kreator's gratis aanbieding:
1) Lekkere thee, goede ontvangst
2) Kreeg meer mee dan waarvoor ik was gekomen
3) Hielp mee met sjouwen!
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_56949174
Het_Biertje heeft de videokaart netjes en goed verpakt verzonden.
History can't change the past, the future can.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:15:57 #249
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_56949290
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef NanKing het volgende:
Wrinex, ik ga er even achteraan.
pi_56955026
quote:
Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef zaangamer het volgende:
SjonJoop, produkt is inmiddels verzonden heb je het traceernummer gePMed. nogmaals mijn excuses voor de radiostilte, het leven is soms zo druk dat ik ff niet meer weet waar ik mee bezig ben. Hoop dat je mijn excuses kan aanvaarden en uiteindelijk wegloopt met een niet al te zure smaak in de mond van onze deal.
Het zou een hele berg schelen als je niet 2 x toezeggingen doet en die vervolgens niet nakomt en reageert op mail, maar goed ik zie hem wel verschijnen en al's well that ends well
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')