Geld was ook snel binnen en adres lag op de woon -werk route. Graag gedaan!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:46 schreef CecilBDemented het volgende:
super ervaring met J.Clarkson
ik heb geld overgemaakt in de veronderstelling dat de game opgestuurd zou gaan worden.
nee meneer heeft hem vandaag persoonlijk in de bus gegooid!!!!
beter kan niet. binnen 24 uur alles geregeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ging trouwens om de game unreal tournament 3 ps3!!
thanks J.Clarkson
Ook omgekeerd prima ervaringquote:Op zondag 17 februari 2008 12:21 schreef PAA-053 het volgende:
Prima ervaring met Bear87! Duidelijke communicatie in het topic en over PM, netjes verzonden. Keurig dus
Wederom goeie ervaring met Kingsidequote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede zaken met Kingside gedaan. Hij mag alleen volgende keer iets meer informatie geven over wanneer 't precies opgestuurd is.
Verder alles oké!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:52 schreef NanKing het volgende:
Wrinex, ik ga er even achteraan.
Het zou een hele berg schelen als je niet 2 x toezeggingen doet en die vervolgens niet nakomt en reageert op mail, maar goed ik zie hem wel verschijnen en al's well that ends wellquote:Op zondag 24 februari 2008 14:32 schreef zaangamer het volgende:
SjonJoop, produkt is inmiddels verzonden heb je het traceernummer gePMed. nogmaals mijn excuses voor de radiostilte, het leven is soms zo druk dat ik ff niet meer weet waar ik mee bezig ben. Hoop dat je mijn excuses kan aanvaarden en uiteindelijk wegloopt met een niet al te zure smaak in de mond van onze deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |