Precies, het ziet er allemaal heel leuk uit allemaal, maar uiteindelijk gaat het hem ook maar om 1 ding.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als je de punten er uit haalt die niks met moslims en/of niet westerse allochtonen er uit haalt houd je een A4tje over waarvan minimaal de helft nog niet eens realiseerbaar is zonder een wetswijziging en/of in strijd zijn met internationale verdragen
zo'n beetje alle regelingen die ze tegen de niet-westerse allochtoon willen invoeren (volgens hun verkiezingspamflet dan) zijn in strijd met internationale verdragen. Het afschaffen van de eerste kamer kan niet zonder dat je 2/3de van de ambtenaren die daarin spreken de wet laten wijzigen en voor hun eigen ontslag te laten stemmen, en referenda over turkije of de wenselijkheid van de euro zijn pure geldverspilling , omdat we daar al lang niet meer over kunnen beslissen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:46 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Valt op zich mee, en wat betreft internationale verdragen zijn ze niet zo in voor de EU.
Ben overigens wel met je eens dat sommige wijzigingen nog lang kunnen duren, ging mij meer om lastenverlaging en algemene vooruitgang.
Wat betreft infrastructuur en integratie, die discussie mag een andere keer, maar Onderwijs en Zorg vind ik ook wel lovenswaardig .
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:02 schreef max2slow het volgende:
Nederlanders hebben honderd duizenden joden verraden. Nu zijn moslims aan de beurt....
Nederlanders ... wat een kutvolk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op welke onderzoeken baseer je deze mening , en criminaliteit sterft echt niet uit door een paar allochtonen het land uit te flikkeren.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben wilders-fan omdat:
1: het niet meer kan in NL, als men hun ogen opent ziet men dat vooral mensen van Marokkaanse afkomst agressief zijn naar andere mensen (ja, blanke zijn dit ook, maar als je het procentueel bekijkt, is het toch een ander verhaal
Pim Fortuyn is neer geschoten door een milieuactivist, niet door iemand die Nederland niet te vol vond.quote:2: het is te vol in NL. Pim Fortuyn riep dit een aantal jaar geleden ook en is hierdoor doodgeschoten. Door deze dichtbevolktheid raakt men opgefokt (WHAHAHA IK ZEI 'FOK' WHAHAHA!!!!!EINZ!11!) door elkaar.
iedere marokkaan van de 3de generatie heeft een nederlands paspoort , en culturen veranderen altijd, als wij nu nog steeds een rechtssysteem zouden hebben als in de 16 eeuw bijvoorbeeld , waren doodstraffen, verminkingen of verbanningen ook een optie geweest.quote:3: De NL'se nationaliteit begint uit te sterven. Als al die Marokkaanse en andere buitenlandse zich met NL'ers gaan mensen, veranderd de NL'se cultuur en zo houden we uiteindelijk geen NL'er meer over
Als ik rekening met het verleden zou houden zou ik tegen alle kampers en volksbuurt bewoners zijn , aangezien daar ook gasten tussen zitten waar ik langdurig problemen mee gehad heb en waar de politie na zo'n probleem van zei dat ik dan maar niet door die buurt heen zou moeten fietsen, betekend nog niet dat ik best lol kan hebben bij vrienden die in dat soort wijken wonen en zich wel netjes aan de regels houden.quote:4: 4e en laatste en misschien domste (in jullie ogen) reden. Ik ben racistisch geworden door wat ik heb meegemaakt in het verleden. Er is veel gebeurt waar ik verder niet op in wil gaan. Wilders zijn uitspraken zijn ook racistisch getint en daarom ben ik vóór!
In mijn ogen niet, maar als dat jouw mening is dan respecteer ik deze , ondanks dat bepaalde delen in de opzet verwerpelijk vind.quote:Hopelijk zijn dit in jullie kritische oogjes fatsoenlijke redenen
Je naiviteit is haast schattigquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef Linky het volgende:
[..]
Ehm... ja, als 1 of beide ouder(s) uit het buitenland kom(t)(en) ben je een allochtoon
Polen nemen alleen de baantjes waar nederlanders zich te goed voor voelen. Er wordt altijd genoeg kutwerk aangeboden, maar mensen zijn liever werkloos dan dat ze deze baantjes doen. Daarentegen is het ook weer niet goed als die Polen dan maar deze werkjes opknappen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:02 schreef RickoKun het volgende:
ik vind niet dat Wilders zo zeer racistisch is en dat ik daarom hem wel redelijk vind. Ik heb geen haat jegens anderen om hun kleur. Wat ik wel zeer vervelend vind, is dat bijv. die Polen e.d veel werk in pikken van de NL-er.
Bovendien, wat versta jij onder de NL-se nationaliteit? 24/7 zeuren over alles?
Hoe wou hij dat bewerkstelligen ? dankzij zn kamervragen raakt het ambtenarenapparaat straks overbelastquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:08 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Verkleining ambtenaren apparaat vind ik prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |