quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
(als reactie op de ingreep van zuid bij de demonstratie)
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
El Tanque vindt het allemaal wel prima denk ik, die weet toch wel dat 'ie er tegen VVV weer naast staat en alleen hoeft op te draven als er op het eind een paar verdedigers omver gebeukt moeten worden.
wat een balletjesquote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
Ik heb de dvd-recorder al aanstaan om er een best of DVD van te maken!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:38 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond onze cultheld in de basis, dat wordt genieten.
Ik las die reacties ook al op AFCA.nl ja. Kansloze opmerkingen op internet. Ik neem het niet al te serieus in ieder gevalquote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een heldquote:
Heel schattig hoe hij bij elke training 'Moggûh' zegt. Ook na de training, al is het om 16u..'moggûh'.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een held
Klopt. Prima kerel en misschien wordt hij nog wel belangrijk dit seizoen. Ik hoop het van harte. Ik wil hem in ieder geval een keer zien scoren in de Arenaquote:Op woensdag 26 september 2007 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet voetballen, het is echt een ontzettend toffe gozer.
Ik wil nog steeds een Ajax-shirt met z'n naam erop kopen, als aandenken voor over een aantal jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ook al raakt die gozer geen bal en speelt hij geen wedstrijd meer dit seizoen, hij blijft een held
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een Ajax-shirt met z'n naam erop kopen, als aandenken voor over een aantal jaar.
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ken uw klassiekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |