Ik ben weliswaar geen insider maar heb hem vorig jaar onder andere gezien op de Copa Amsterdam (jeugdtoernooi waar Ajax, Ajax CT, Cruzeiro, Rangers, Werder aan meededen) en Siem de Jong was wel redelijk goed. Goed schot, flair, goede passing, maar persoonlijk vond ik Goossens en Anita betere voetballers.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Chadi het volgende:
Die Siem de Jong schijnt een hele leuke voetballer te zijn. Weten insiders er meer over. Heb een heel klein stukje van hem gezien op Ajax Tv maar niet echt genoeg om een oordeel te geven.
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:12 schreef zjroentje het volgende:
Tof gebaar hoor van Ajax, om de SCC gratis toegang te geven tot Ajax - Dinamo Zagreb, maar de uitvoering is mijns inziens kut. Nu gaan ze er maar vanuit dat al die SCC'er ook komen en zijn er maar een beperkt aantal kaarten in de vrije verkoop. Nu is de wedstrijd dus kaarttechnisch uitverkocht, maar ik geloof nooit dat er volgende week donderdag 50.000 mensen in de Arena zitten.
Juist.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.
Maar dat brengt ook extra kosten mee voor Ajax daarom zullen ze dat niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, had ik iedere SCC-houder een gratis kaart laten ophalen bij de Tickutbox.
Klopt, maar aan de andere kant kan het ook weer extra opbrengsten opleveren!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar dat brengt ook extra kosten mee voor Ajax daarom zullen ze dat niet gedaan hebben.
Daarom, gewoon alle SCC-houders tien dagen de kans geven hun kaart te halen, daarna in de verkoop!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:36 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat is wel waar, ze zouden op die manier wel winst maken.
Ik zag een klein stukje en de indruk was wel positief. Zou hem wel in Ajax 1 aan het werk willen zien al is het maar 20 minuten of zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik ben weliswaar geen insider maar heb hem vorig jaar onder andere gezien op de Copa Amsterdam (jeugdtoernooi waar Ajax, Ajax CT, Cruzeiro, Rangers, Werder aan meededen) en Siem de Jong was wel redelijk goed. Goed schot, flair, goede passing, maar persoonlijk vond ik Goossens en Anita betere voetballers.
Eens. Eruit flikkeren die bobo.quote:Ton Boot: Jaakke is een slechte voorzitter 25 september 2007
Basketbalcoach Ton Boot heeft geen goed woord over voor Ajax-preses John Jaakke. In een interview op de website van Sport Knowhow XL noemt hij Jaakke een 'slechte voorzitter'. Ook het bestuur van SC Heerenveen krijgt een veeg uit de pan. Boot uitte eerder al kritiek op het bestuur van Ajax na het incident waarbij Wesley Sneijder scheidsrechter Ruud Bossen uitschold in de uitwedstrijd tegen Sparta.
John Jaakke Het bestuur reageerde toen niet corrigerend genoeg, oordeelde de coach. Sindsdien is de situatie niet veel beter geworden, vindt Boot. "Kijk, een goed bestuur haalt goede resultaten. Het is echt geen toeval dat Ajax voor de tweede achtereenvolgende keer de Champions League is uitgeknikkerd door een kleine club. Het zou toeval geweest zijn als ze het wél gehaald hadden."
"John Jaakke is een slechte voorzitter", vervolgt Boot. "Een voorzitter hoort lijnen uit te zetten en dat doet hij niet. De spelers van Ajax zijn slecht opgevoed en het bestuur is daar verantwoordelijk voor. Met opgevoede spelers bereik je betere resultaten."
Erg gewaagd issie niet, maar staat genoteerdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Als we vanavond niet winnen zet ik een jaar lang het logo van Kozakken boys in me avatar
Oneens. Wat weet die Ton Boot er nou van? Zie alleen maar onzin en loze kreten in z'n stuk staan. Wat een oelewapper.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
wel lachen shirt op www.afca.nl voor 11-11-2007
Hoe stijl- en smakeloosquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef Sethje het volgende:
Er was toch iemand in het schoen-opeet topic die zei dat hij zn sjaal uit ging kotsen op het hoofd van Ten Cate als Colin verkozen zou worden boven vd Wiel?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:24 schreef devv05 het volgende:
Ik weet zeker dat het met Colin in de basis een spannende wedstrijd wordt, vanavond tegen Kozakken Boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |