quote:
Hij heeft toch gescoord in het 2e bij jullie van de week?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef koningdavid het volgende:
Schilder is een beetje een type De Zeeuw volgens mij. Technisch goed, goede trap en hij kan ook wel bikkelen.
Is hij trouwens weer fit?
Das stimmt. De 0-1 tegen Jong Twente scoorde 'ie, Slijngard maakte er nog 0-2 van.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij heeft toch gescoord in het 2e bij jullie van de week?
ik hoop meerquote:Op woensdag 26 september 2007 11:30 schreef Messenga het volgende:
3-0 winst vanavond..
Siem de Jong, bron?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Hoe heet dat talent wat bij Ajax rondloopt.
Siem ofzo.. die schijnt ook te starten/spelen vanavond!
quote:Ten Cate vertelde tevens dat Ajax woensdag in Werkendam enkele weinig gebruikte spelers in de basis laat beginnen of speeltijd gunt. Zo staan Urzaíz en Luque aan de aftrap, terwijl de jongeren Siem de Jong en Mitchell Donald op speeltijd kunnen rekenen. En in het doel staat Erik Heijblok, die in plaats van de licht aan zijn rug geblesseerde tweede keeper Dennis Gentenaar zijn opwachting maakt.
Goede zaak. Ben benieuwd hoe die Siem de Jong het doet.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:54 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)rciogluStagneert.htm
[..]
Vooral Luque natuurlijk. Hij is toch als een echte aankoop gehaald, voor de basis. Die moet zich bewijzen. El Tanque vindt het allemaal wel prima denk ik, die weet toch wel dat 'ie er tegen VVV weer naast staat en alleen hoeft op te draven als er op het eind een paar verdedigers omver gebeukt moeten worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar ook het B-team moet makkelijk kunnen winnen. Luque en Urziaz zullen toch wel een beetje druk voelen, hoe gek het ook klinkt. Ze hebben nog helemaal niets laten zien, dus vanavond moeten ze er echt 3 de man inrossen lijkt me.
Hoop idd dat het een beetje makkelijk gaat vanavond. Wil dit soort spelers wel ff in actie zien. Hij was al mee naar Zagreb, zit dus tegen het eerste aan. En we gaan hem nodig hebben dit jaar, iig mensen als hij.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Chadi het volgende:
Die Siem de Jong schijnt een hele leuke voetballer te zijn. Weten insiders er meer over. Heb een heel klein stukje van hem gezien op Ajax Tv maar niet echt genoeg om een oordeel te geven.
Alsof we in de jaren '80 wel altijd met 15-0 van dit soort tegenstanders wonnen...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat we ons tegenwoordig al druk gaan maken of we van fc bal op het dak kunnen winnen.........
Ik mis die goeie ouwe tijd enorm....
Wat wordt het jongens 10 of 15-0 ?
Dat klopt wel. Maar aan de andere kant zijn ze niet naar Ajax gekomen om tegen Kozakken Boys (wie?) te komen spelen. Ben dus wel benieuwd hoe het met de motivatie zit van de mensen in de basis.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Opzich goed natuurlijk. Hoop wel dat het niet op een vitessetje uitloopt dan.
Maar ook het B-team moet makkelijk kunnen winnen. Luque en Urziaz zullen toch wel een beetje druk voelen, hoe gek het ook klinkt. Ze hebben nog helemaal niets laten zien, dus vanavond moeten ze er echt 3 de man inrossen lijkt me.
Tja, het gaat gewoon om een prijs, hoe laag we ook beginnen qua tegenstand, dus er moet gewoon gewonnen worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar aan de andere kant zijn ze niet naar Ajax gekomen om tegen Kozakken Boys (wie?) te komen spelen. Ben dus wel benieuwd hoe het met de motivatie zit van de mensen in de basis.
Zaterdag 19 juli 1980 SV Marknesse – Ajax 2-10quote:Op woensdag 26 september 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alsof we in de jaren '80 wel altijd met 15-0 van dit soort tegenstanders wonnen...
Het is nog altijd gewoon een Hoofdklasser, oftewel laag eerstedivisieniveau. En in '96 (goeie ouwe tijd) verloren we toen nog gewoon van eerstedivisieclub Heracles.
Niemand maakt zich druk óf we winnen, we weten heus wel dat we winnen. 0-10 zal het waarschijnlijk gewoon niet worden, zo slecht is de tegenstander ook niet. Zelfde klasse als VVSB, en dat werd 0-4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |